Mijn meisje krijgt 150+5 Omneo en 3 Nutriton. Haar voeding is te dik voor de m speen (Minstens een half uur over de fles, en valt na de helft in slaap steeds) en met de L heeft ze hem binnen 5 minuten leeg dus veel te snel! Ik zoek dus een tussenmaat speen om zo ong 15-20 minuten over de fles te doen. Ik wil graag de Difrax S fles blijven gebruiken, maar dan met een speen die tussen de m en de l zit. Iemand tips?
Heb toevallig net de 1 2 3 speen gekocht, ga hem bij de volgende voeding proberen. Als ik t gaatje zo zie denk ik dat de 2e stand wel zou kunnen werken, die lijkt zo net wat groter als de m speen
Nou de 3 standen speen van difrax was niks. Ze was helemaal over de toeren. Ze moet die speen ook heel plat zuigen voordat t gaatje open gaat. Heb vanmiddag van dr. Brown spenen gekocht maar was ook te klein. Nu net bij de AH een avent fles gekocht met 3 standen speen. Hopelijk is dit wat. Het gaatje gaat wel makkelijker open als die van difrax. Ik word er echt gestoord van dat gedoe met die spenen altijd. Heb hier een heel scala met flessen en spenen staan. Heb je eindelijk een goede gevonden moet je weer op zoek na een ander omdat de voeding weer dikker word... Je blijft echt bezig zo
Gaatjes bij maken hebben we ook al geprobeerd maar werkte ook niet. Liggen daardoor al wat spenen in de prullebak De advent fles en 1 2 3 speen gaat redelijk. Ze doet er nu 10/15 minuten over. Beter dan 5 min of 30 min dus neem er nu genoegen mee. Sta ook in twijvel om de fles te verhogen omdat ze meer mag en doe er dan een schep nutriton extra bij dus dan word de voeding ook heel iets dikker weer en doet ze er iets langer over hoop ik. Ik wacht even af wat ze morgen bij t cb weegt maar vermoed zo'n 6 kg nu