Hoi moeders Ik heb een probleem met de voedingen en hoop dat jullie mij tips en raad kunnen geven. Want op het cb kom ik geen haar verder.. Zal even uitleggen hoe het zit. Mijn zoontje is nu 7 weken en weegt ruim 6 kg drinkt sinds hij 4 weken is flessen van 200 ml 5 x De fles van half 11 was een probleem die wou hij niet drinken omdat hij te moe was.. Dus tip van het buro schuif die fles naar 9 uur in de avond.. werkt goed en meneertje sliep goed door tot 8 uur in de morgen. nu zullen jullie denken wat is het probleem... de tijden tussen alle flessen zijn erg kort en meneertje heeft dan geen honger en slaapt te veel ik moet hem echt elke keer wakker maken. Daan trekt 5 uur tussen de voedingen makelijk en als ik er niet aan denk slaapt hij gewoon door. Weet iemand van jullie of het schadelijk is als ik overstap op 4 voedingen van 200 ml??? Op het buro zeiden ze nee nog te vroeg dat is pas met de vier maand.. Maar hij drinkt gewoon geen vijf flessen meer en elke keer inder in de fles werkt ook niet want dan heeft ie honger komop meiden geef me raad. groetjes karina
Nou meid, ikdenk dat als hij geen honger heeft dat je hem niet kan dwingen, toch? Als hij goed aankomt moet het geen probleem zijn. Het CB kan veel zeggen, maar als hij geen honger heeft heeft hij geen honger en ik denk toch dat als hij honger krijgt hij zich wel meldt, toch? En dan zou je dan die fles kunnen geven, meld hij zich niet, dan niet... Zo doe ik het thuis ook, ik geef de fles op verzoek, zijn ze ook niet blij mee bij het CB, maar voor Iman werkt het prima en ze komt goed aan.