wat doen jullie zoal de laatste dagen voor de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik verveel me een beetje dus Denk dat ik vandaag Veel hier zal zijn.

Normaal heb Ik mijn dochtertje rondlopen, nu niet. Vanaf mijn verlof (36 weken) ben ik op die dagen thuis super druk geweest. Alles heeft een grote beurt gehad en dat is nu eigenlijk wel klaar.

Vandaag is de eerste dag dat ik niks hoef. Ik weet niet of ik dat zo fijn vind. Heb al 2 films gekeken, boek gelezen, was gevouwen, geslapen.

En nu heb ik de hele middag nog. Om weer voor de tv te gaan hangen voelt niet zo fijn. .. boek lezen heb ik ook wel een beetje gezien. ...

En morgen ben ik ook de hele dag 'alleen' alle 'moet' klusjes zijn nu wel gedaan. Met vriendinnen spreek ik ook geregeld af maarja die werken ook. ... En aangezien het elk moment zover kan zijn ga ik ook geen verre uitstapjes meer maken.

Ik ben niet creatief of handig dus haken/breien word hem niet.

2. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik zou zeggen, geniet even van de 'rust' en slaap lekker bij :)

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wat ik doe? Vooral wachten hihi :p Ik heb ook alles gereed en schoon, hou het nu dagelijks wat bij. Verder wat tv kijken, lezen, wandelen, fotoboeken bijwerken (is nu klaar), in de babykamer omrommelen :)

4. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Haha! Herkenbaar! :)

Ik ben op 26weken moeten stoppen met werken omwille van fysiek te zwaar ( werkgever die dat beslist heeft).
    De eerste 2 maanden zijn voorbij gevlogen maar sinds deze week begint de verveling ook toe te slaan :)

Vandaag mijn huis gekuist, maar wat ik de komende dagen ga doen, weet ik ook niet. Nu heb ik mij in de zetel genesteld want heb net wat te veel gedaan.

Alle voorbereiden zijn gedaan.

Ik ben benieuwd naar de tips van anderen

5. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Vorige zwangerschap heb ik met 39+6 een stevige wandeling van een uur gemaakt met de hond.
    Volgende ochtend begonnen de weeën.
    Dus misschien is dat een optie? :-D

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ohja wat ik nu ook wat vaker doe is wat (uitgebreider) koken, bakken, enz :)

7. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Mehhhh koken is nu niet echt mijn ding. En op deze dagen eet ik bij mijn ouders dus hoef niet eens zelf te koken.

Bakken is een goede tip. Maar.... Vind Mijn dochter ook heel leuk. Is dus meer en activiteit voor een regenachtige mama-kind dag.

Ik voel me zo lui. Ik ga inderdaad maar weer slapen ofzo.

Deel Deze Pagina