Hoi, ik hoop dat iemand mijn verhaal herkend: 12 maart ben ik begonnen met de 1e rode gonal f, dit sloeg heel goed aan en had zaterdag 22 maart eisprong. 2 weken later dacht ik ongesteld te zijn, ook een test gedaan en deze was negatief. Afgelopen maandag begonnen met de 2e ronde gonal f prikken. Ik twijfelde nog steeds, mijn menstruatie stelde heeeeeel weinig voor. Gisteren nog een x een test gedaan en deze was positief!!! Meteen gynaecoloog gebeld en moest komen bloedprikken. Hcg waarde was 100, as woensdag moet ik weer bloedprikken.. Ik lees op Internet dat een waarde tussen 100 en 300 normaal is. Iemand ervaring? Ik durf nog niet te geloven dat ik zwanger ben, hoewel de gynaecoloog zei dat dat op dit moment wel zo is, maar ze weten niet hoe dit zich ontwikkeld. Zo spannend!
Het lijkt mijn verhaal wel, hoe bizar. Ik was ook gewoon weer begonnen met gonal-f maar bleek ook zwanger te zijn. Had al 6 dagen gespoten. Helaas is het bij mij wel mis gegaan. Hoe veel weken ben je nu? Heb geen verstand van de waardes, sorry. Hopelijk gaat het allemaal goed! Gefeliciteerd in ieder geval!
Wat een toeval! Ik zou nu op 3 weken na de bevruchting zitten. Kan niet wachten tot woensdag, hoop dat de hcg gestegen is
Als je nu een week 'over tijd' bent, ben je 5 weken zwanger. Dan is een hcg van 100 niet heel hoog, zeg ik eerlijk. Toch moet er gezegd worden dat er heel veel verschil zit in hcg opbouw tussen verschillende vrouwen/zwangerschappen. 1 waarde zegt dan ook niet heel veel. Eigenlijk zou je over een paar dagen opnieuw moeten laten prikken. Dat pas kun je iets zeggen over de 'waarde' van je hcg. Hopelijk heeft de week gonal-f geen nadelige gevolgen. Spannend hoor! Ik duim voor je!
Aaah help! Vanmorgen toen ik uit bed kwam had ik wat bruin bloed... Nu nog steeds bij het afvegen. Is het mis???
Bruin verlies kan ook oudbloed zijn wat afgestoten word door lichaam ... Gewoon even afwachten pas bij helder bloed verlies is het waarschijnlijk mis ... maar ook dat kan maar zo onschuldig zijn .. Gewoon het bloed onderzoekje van woensdag afwachten Heel veel sterkte want nu lijken de secondes op de klok nog langzamer te gaan ... mijn duimen draaien voor je .
Ja vreselijk! Het is nu echt helder rood bloed en heb de gyn al gebeld. Afspraak is verzet naar donderdag om het even een paar dagen aan te kijken.. Ik verwacht niet dat dit nog goed komt, ook om mezelf te beschermen
Ik heb dit ook gehad, hevig bloedverlies en toen kon ik voor een echo en was er een zwangerschapsring te zien. Een week later was het alsnog mis en zat er heel veel bloed in de baarmoeder. Ze zeggen ook dat het geen kwaad kan dat ik nog 7 dagen heb gespoten terwijl ik zwanger was maar geloof nooit dat het goed geweest is. Heel veel sterkte en ga voor je duimen dat het toch goed is!
Ik heb ook nog5 dagen gonal f gespoten ze zeiden idd dat dat geen kwaad kan. Pfff Ik kan niks anders dan afwachten tot donderdag. Nog een dag langer dan eerst was afgesproken!