toen ik afgelopen woensdag ging... bij 19w1d zwangerschap was mijn meisje ong 23 cm en woog ze 250 gr... x
Hallo, Ik heb de 20 week echo gehad met 19 week en 3 dagen en kwam de berekening uit op 281 gram. Kindje kwam met meting precies uit met aantal weken zwangerschap. Groetjes, Meid22
Hallo meiden Wij weten alleen dat het kwa groei goed op de curve ligt en dat er een paar hele lange benen aan zitten ( net als bij papa) dinsdag zaten we op 22 weken precies en bij het meten van het hoofdje kwamen ze uit op 22/ 22,4 wkn helemaal goed De benen kwamen uit rond de 23/ 23,4 maar dat was niets raars zeker niet toen ze papa zagen die is 2 meter waarvan meer als de helft been. Als het een meisje is gaat ze maar dansen in parijs hebben jullie om een lenkte gevraagt of word dat standaard gemeten? In het radboud nijmegen schijnbaar niet. vraag het wel bij de pretecho. Groetjes allemaal
Ik heb de 20 wk echo gehad bij 19 wk en 2 dgn en kwamen ze uit op 317 gr en de lengte staat niet op het formulier
ik heb ff op me papieren gekeken maar zie nergens der lengte staan wel het gewichtje dat was met 20 weken 346 gram.
Ik heb het even nagezocht, kan ook niet wijzer worden uit de lengte. Staat wel een aantal dingetjes zoals: BPD 4.7 cm HC 17.5 cm AC 16.4 cm FL 3.5 cm, ik zal vast wel een aantal van dat bij elkaar moeten optellen ofzo. Maar het gewicht was bij 20 weken en 2 dagen 413 gram. Wat een ukkie toen nog hihi. Bij de geboorte woog ze ongeveer 10 keer zo zwaar!
Gelukkig valt het dan mee had t gevoel dat mijn kindje klein was maar aan de rest te zien is die gewoon normaal
die kleintjes groeien echt wonderbaarlijk snel he? Mijne was met 17 weken 170 gram en met 20 weken 330
K heb gister de 20 weken echo gehad, en was toen 20 weken en 6 dagen. Mijn kleine meisje is ong. 25 cm en weegt nu 409 gram. Alles is in orde! En een behoorlijke drukte maker, wat ik ook al voel hahaha. Groetjes
Mijn ukkie was gisteren op echo ruim 22cm bij 17,5 weken. Gewicht weet ik niet uit mijn hoofd, maar volgens de verloskundige was het een vreselijke druktemaker en verhoudingsgewijs een erg grote beeb.
bij 20 weken en 2 dagen was me kleine meisie 343 gram cm moet ik ff zien op de papieren. De gyneacoloog zei dat ze een kleintje is maar als ik de berichten hier lees valt het best nog wel mee, oke ze is niet superzwaar maar goed dat kan straks nog komen!
Ohh.. bij mij hebben ze niks gezegd en de mijne was nog kleiner.. ach ja morgen weer een echo ben dan 23 weken 1dag dus ben benieuwd