Bianca is niet nodig hoor!! Laat andere mensen maar lekker gaan Jij bent zwanger en er trots op, je hoeft je niet continu te verdedigen. Ik denk dat de meeste op dit sub forum het wel weten. Ik bedoel het niet lullig naar jou toe maar het viel mij gewoon op.
Zo te lezen zijn er gelukkig meerdere meiden die rond het aantal cm als ik zitten. Zie nou wel dat ik helemaal niet zo rond ben???
Even een reactie hierop!! Niemand vraagt om "verantwoording" Bianca begint altijd uit haar zelf een heel verhaal er bij te typen!! Ik lees hier niet dat iemand commentaar geeft. Ondertussen lees ik in alle topics dat ze altijd al een dikke buik heeft,diabetes is en mensen denken dat ze al over de helft is. (Hihihi) En waarschijnlijk gaat die buik gewoon straks stil staan. Vind je buik niet veel groter gegroeid dan toen je 8wk was.
Hihi juist wel. heb de foto van 8 weken en die van nu naast elkaar gezet op vriends laptop en toch duidelijk verschil hoor. van 2 vingers boven schaambeen naar 4,5 vinger boven schaambot. gyn ziet ook duidelijk groei. het gebeurd steeds op bb die commentaar en er zitten hier ook mensen die daar zitten dus vandaar er uitleg bij.
BabyAngel denk dat je mij verkeerd hebt begrepen Ik bedoelde ook niet dat iemand er om vroeg o.i.d. maar viel mij gewoon op dat er elke keer hetzelfde bij stond alsof Bianca het gevoel al had van te voren dat zij zich moest verantwoorden/verdedigen. Of ik begrijp jou nu verkeerd... Bedoelde er voor de rest niks kwalijks mee.
Klopt ook kiekies. ik weet dst je het goed bedoeld hoor Ik ben op bb al zo vaak afgezeken dat ik idd bij voorbaat al verteld hoe of wat. Vandaar dat ik er dan ook snel uitleg bij geeft. ik probeer maar vertrouwen te hebben dat er niet zo veel gekat word hier als dat daar gebeurd. durft daar af en toe gewoon geen buikfoto meer te plaatsen