Hoeveel cm verschil tussen taille en heupen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza78, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Hoeveel cm.hebben jullie tussen je taille en heupen?
    Ik 20 cm (70 en 90) en dat vindt ik heel lastig met het kopen van kleding.
    In de taille altijd veel te wijd en dan net boven mn heupen een soort gat.
    Heup modellen draag ik niet want ik wil graag een band over mn buik hebben.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb hetzelfde. Ook 20 cm (60 en 80). Ik heb ook liever hoge broeken en die staan dan open in m'n rug.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Te weinig. Mijn taille is rond de 75 cm en mijn heupen iets van 83/84.
    Ik heb dus dat ik altijd een riem om moet want alles zakt van mijn kont.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Geen idee maar net als jij, vrij smalle taille maar brede(re) heupen. Heel lastig..

5. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Geen idee qua centimeters maar ben bij m'n taille wel een stuk slanker als op m'n heupen. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig problemen door heb met het kopen van kleding, enige probleem is dat shirtjes door mijn borsten en slankere taille vaak te wijd zijn bij de taille of te strak rond m'n borsten. Ook erg vervelend!

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Bij mij is het verschil tussen mn taille en mn heupen 27 cm ;) En dat is dan eigenlijk nog niet eens op het smalste deel van mn taille, dan is het namelijk 30 cm. (Sportschool meet thv navel, smalste deel zit wat hoger) Broeken met hoge taille zitten vaak fijner, omdat ze toch over het algemeen van boven smaller lopen dan op de heupen. 50's broeken zitten ook goed. En ik ben een keer bij Levi's binnen gestapt vanwege de Curve ID broeken. Helaas zat zelfs de Bold Curve bij mij niet goed, maar voor jou misschien wel een optie. Mij werd de Supreme Curve aangeraden, maar die is/was alleen maar in Zuid-Amerika ed te koop hahaha.

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Het verschil weet ik niet precies maar ik herken de problemen wel. Heel strak rond mijn kont en bovenbenen en dan nog een gapend gat bij mijn rug. Heb nu een broek met hoge taille van Levi's en die zit heerlijk. Wilde eerst niet aan de dure broeken maar dit zit echt heerlijk.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet het ook niet in cm's, maar mijn taille is in verhouding tot mijn heupen en benen smal. Wel iets minder geworden na de eerste, maar zorgt wel vaak voor openstaande broeken achter. Zeker omdat ze ervan uitgaan dat vrouwen met een flinke maat meer het standaard ook op de buik hebben. Koop dus altijd broeken met elastiek achter.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ook 20cm, 64 en 84. :) Ik ervaar er eigenlijk geen last van, lijkt me ontzettend rot. :(

10. minon

minon Niet meer actief

Herken het probleem wel maar blijkbaar valt het qua cm hier wel mee nu. 77 op het smalste deel, 87 ter hoogte van de navel (blubberzwangerschapsbuik) en echt de heupen 94cm.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik weet het niet precies meer maar ik heb dus ook altijd zo een gat boven m'n heupen. Ik ga dus tegenwoordig altijd voor een heupbroek,wil niets over mn (te dikke) buik.

12. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ontzettend rot is t niet hoor..;) Als dit mn grootste probleem was zou ik blij zijn..:)
    t Is gewoon een beetje lastig soms, maar blijkbaar hebben meer dit.

Deel Deze Pagina