Ja normaal wel, maar als je haar moeder zou kennen snap je wel dat ik daar dus niets mee doe. Kinderkoffie krijgt ze hier altijd, vind ze lekker is wel meer melk dan koffie overigens
Nee dat is té opvallend. Oei, dat is wel heel overdreven. Als dat al niet mag zou ik inderdaad niet aan cola beginnen. Ik zou wel uitkijken met wat je geeft. Straks mag je niet meer op je nichtje passen.
Moeders weet dat ik me niets aantrek van haar "supermom" ideeen. Af en toe iets met suiker kan echt geen kwaad
Dat zeg ik ook niet, ik ben ook echt niet anti-suiker. Maar voor mij zou het dus meteen de laatste keer oppassen zijn als iemand zo'n schijt heeft aan mij
Ik geloof niet dat dit echt is, maar laat ik maar mee spelen: als je dit bij mijn kind uithaalde zag je die niet meer voorlopig. Dit is niet verwennen als tante maar compleet schijt hebben aan haar ouders.
Kindercola is ook geen echte cola, is niets anders dan bruisende limonade. In appelsap zit veel meer suiker
Wat een bijzondere reactie. Oma's geven toch ook de dingen (zoals meer koekjes etc) waar moeders zich over opvreten maar gewoon laten gaan?
Dan moet je iets beter onderzoek doen. Veel moeders gaan nog net niet uit hun plaat als oma's wat verkeerds geven.
Ik bedoelde cola Ja want ik ben geen moeder domme doos! En dikke trol? Nogmaals geen moeder dus ik heb mijn mooie figuur nog jaloers soms?