Ik drink zelf bijna alleen maar cola, dus ja als mijn 3 jarige vroeg of ze mocht proeven, vond ik niet dat ik dit kon weigeren (dan zou ik het ook niet moeten drinken in haar bijzijn vind ik). Maar mijn 3 jarige lust dat niet... Ze lust enkel water en melk. Als ze het wel zou lusten zou ik het wel beperken, bv een glaasje bij speciale gelegenheden (bv. logement, feestje, ...) Ik zou je nichtje wel zeker niet pushen, dus ik zou het niet bewust aanbieden, enkel als ze er echt naar vraagt. Maar dat is gewoon mijn advies. Zelf aanbieden vind ik niet nodig en zou ik als ouder ook niet appreciëren. Ik zou het ook zeker niet na bv. 14u (geen idee hoelang cafeïne in lichaam blijft) i.v.m. kunnen slapen. Ik zou zelf als ouder het belangrijker vinden dat mijn kind aan voldoende slaap komt dan dat ze geen suiker mag... Ik denk ook wel dat je reacties nogal hevig zijn, ook naar mensen die wel oprecht antwoorden op je vraag...
Ow en sorry om nog even te reageren op het eerste stukje van je tekst. Dat begon nadat zij mij een "dikke troll" noemde. Waarom iemand dik noemen?
Ze noemde jou niet dik. Ze bedoelde waarschijnlijk dat je een enorme troll bent, dus een grote troll. Ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel.
Dankjewel voor je reactie! En voor de tip mbt het tijdstip. En klopt op sommige hier zijn mijn reacties pittig. Dat is actie reactie, het is niet nodig iemand een dikke troll te noemen. Kun je een reactie op verwachten als dit beide niet het geval is
Zoveel heb je niet bereikt met actie reactie. Alleen maar meer actie reactie denk ik. Misschien volgende keer gewoon even zeggen dat je geen troll bent en het een serieuze vraag is.
Snap ik, maar dan is troll voldoende toch. Vroeger was ik heel dik, heel hard gewerkt dit figuur te krijgen. Dus ook zij mag eerst nadenken over wat ze zegt. En er staat gewoon dik. Andere intelligentere keuzes zouden dingen zijn als "stom, vervelend, irritant etc..."
Tja, voor velen hier is jouw vraag er een in de categorie troll denk ik. En je zult de eerste niet zijn.