Ja en ik wel. En aangezien er geen alleen recht is om te reageren op reacties mag ik daar gewoon op reageren. En iemand mag dus wel zeggen dat je dik bent maar je mag niet terug zeggen dat je nog een perfect figuur hebt omdat je geen kind hebt gebaard, raar toch?
Je leest alleen wat je wilt lezen. Dus geef dat kind lekker een fles cola joh. Veel plezier. Daarna niet komen jammeren als mama boos is.
Sommige dingen kunnen gewoon niet. Dat je het recht hebt om alles te mogen zeggen, wil niet zeggen dat je dat ook altijd moet doen
Je hoeft het allemaal niet te lezen en je hoeft niet steeds te reageren. Dat snap je wel toch? Dus of ik blijf of niet hoeft geen impact op jou te hebben. Dat is een keuze die je zelf maakt
Ja ikke toch. Al 10 jaar aan het trollen hier. Moet toch wat op de zondagmiddag. Lekker popcorn topic . Doe normaal joh. Reageerde heel normaal, maar jij spoort niet en leest alleen wat je wilt lezen.
@Beheer kunnen jullie deze account blokkeren? Mevrouw reageert alleen uit verveling. Zie bovenstaande