Morgen eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LPMS, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaaaah super spannnend! onverwachts morgen al de eerste echo. ik ben dan 7weken + 6 dagen zwanger :)
    ik had deze eigenlijk pas 2 maart, maar omdat ik me zo druk maakte of alles wel goed zou zijn (omdat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad) mag ik dus morgen al langs komen!

meer mensen die met deze termijn de eerste echo hadden? wat was er toen allemaal al te zien?

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend! Ik hoop voor je op een goede echo. Ik had mijn 1e echo met 7,4 weken omdat ik niet wist hoelang ik zwanger zou zijn. Bij mij was er toen een rupsje te zien met een hartje in het midden die kloptte.

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Spannend! Ik heb ook beide keren een vroege echo gehad, en je ziet een soort 'kikkervisje' (sorry weet anders niet hoe ik het moet omschrijven Hihi) en als het goed is een mooi kloppend hartje!

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier eerste echo met, achteraf gezien, precies 8 weken. Termijn was onzeker, vandaar de echo. Ik vond het meer een worm/kikkervisje dan een kind :p maar zolang het hartje maar klopte vond ik alles best :)

5. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha ja voor mij is het ook het belangrijkste dat het hartje klopt! zit me nu eigenlijk af te vragen of dit dan een extra afspraak is en dat de afspraak op 2 maart ook nog gewoon doorgaat of dat deze afspraak de afspraak van 2 maart vervangt..
    nouja morgen maar even vragen :)

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend meid! Ik had mijn eerste echo met 7+2 ivm eerdere miskramen. We zagen twee mooie 'wolkjes' met knipperlichtjes. In mijn foto album staat er wel een foto van.

7. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    LPMS heb je de echo al gehad? Ben erg benieuwd :)

8. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja vanmorgen vroeg! Inderdaad een klein wormpje met een kloppend hartje! Stelt me echt enorm gerust :) nu mag ik evengoed 2 maart weer!

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat fijn zeg!
    Ben je nu minder onzeker of niet?

Ik ben heel onzeker over de zwangerschap terwijl ik er niet eens echt reden toe heb.
    ik zou nog 3 weken moeten wachten tot de eerste echo maar ik wordt nu al bijna ongeduldig!

10. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben zeker een stuk minder onzeker nu! Tuurlijk blijft er wel in m'n hoofd spoken dat het ook met een kloppend hartje nog fout kan gaan maar gelukkig is die kans wel een stuk kleiner :)

Jij nog succes met wachten, ik duim voor je dat jij ook een goede echo hebt!

11. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je een goede echo had! Ik heb gister ook een goede echo gehad, de eerste ooit :D Ik mag helaas 13 maart pas weer.

Deel Deze Pagina