Bij icsi 1: 16 eitjes 14 bevrucht 1 8 cellige tp (mislukt) 6 cryo's in 4 rietjes 1e cryo mislukt, 2e cryo gelukt (MA 8,2 weken) 3e cryo mislukt en 4e en laatste cryo tp (van 2 morula's) gelukt Nu dus zwanger van onze tweeling en alles op van de 1e icsi....
Hoi Vlinder, Ik zie dat ze 2 cryo's hebben teruggeplaats en dat dit super goed heeft uitgepakt voor jullie, geweldig! Ik dacht dat ze geen 2 cryo's tegelijk meer terugplaatsen? Of is dat alleen met verse TP's? Ik ben nu bezig met de aanmelodingsformulieren voor IVF... Geniet van je zwangerschap!
Dank je wel doortje en vanaf 1 januari mogen er idd bij zowel verse als cryo pogingen geen 2 embryo's meer teruggeplaatst worden tenzij je boven de 36 bent.........maar mijn cryo's zijn ontstaan uit onze 1e icsi poging van vorig jaar dus omdat die samen ingevroren zaten mochten ze nog allebei teruggeplaatst worden...en wonder boven wonder zijn ze ook allebei blijven zitten
hi ivf 5-6 follikels 5 eitjes 4 bevrucht 1 verse tp 3 cryo's in 2 rietjes van de laatste cryo tp zwanger! succes!
1e ivf: 6 eicellen 3 bevrucht 1e tp: 2- en 3 cellig.......mislukt 2e tp: cryo 8 cellig toppertje......zwanger! (17-03-2011)
7 IUI's met en zonder hormonen, geen zwangerschap. 1e ICSI in Dusseldorf: - 12 follikels - 9 eicellen - 5 bevruchtingen, allen blasto's ....en ik was toen 35 jaar. - TP van 2 verse blasto's ----> zwanger!!!! Van 1 kindje, mijn zoontje B.eau . - 3 cryo's over .
Ivf (ik was toen 34) 13 follikels 13 eicellen 13 bevruchtingen 6 cryo's Verse tp mislukt (8-cellig) 1e cryo-tp (blasto) zwanger!!! Nog 5 cryo's in de vriezer...
1ste ICSI poging 6 goede eicellen 4 bevrucht 1 terug geplaats 1 cryo (2 helaas niet goed genoeg) Ik heb deca en gonal-f (150) gespoten
Ik mag ook mijn lijstje toevoegen. 1e ICSI: 7 follikels 4 eitjes 1 verse tp (mislukt) Geen cryo's 2e ICSI: 12+ follikels 9 eitjes 8 embryo's 1 verse TP (mislukt) 4 cryo's in 4 rietjes Vandaag gehoord dat er 4 cryo's zijn, dus dat is wel even goed nieuws na het slechte nieuws dat ik niet zwanger ben van de tweede tp. Nu hopen dat het met een van de cryo's wel gaat lukken
1e ICSI 6 eicellen 5 bevruchtingen 1 verse tp 2 cryo's (maar beide niet goed ontdooid) 2e ICSI 7 eicellen 5 bevruchtingen 1 verse tp geen cryo's. Wat ik me trouwens afvraag, als ik zo dit topic lees, zie ik dat eigenlijk iedereen het beter doet dan ik qua eicellen en cryo's. Terwijl ik pas 29 ben... Vraag me af hoe dit komt. En of mijn eicellen misschien van slechte kwaliteit zijn.
Punctie 24 eicellen, 21 rijp, 16 bevrucht. 13 cryo's. Andere drie hebben ze gevolg tot te tp van vandaag. 2 teruggeplaatst gekregen, beide dag 4 morula AA kwaliteit. Nr 3 deelde wel netjes maar was heel ovaal van vorm geworden en is overleden/vernietigd. Ik heb decapeptyl gespoten in lang protocol. Gestimuleerd met puregon 116 eh en dat 10 dagen. Daarna pregnyl 5000 gezet en 35 uur later punctie gehad. Mijn cryo's zijn allemaal op dag 1 ingevroren, beleid Düsseldorf/ Geertgen Mijn vorige IVF had ik ook veel cryo's en ben van praktisch allen zwanger geweest. Ik liet ze terugplaatsen op dag 5. Telkens miskramen, voor onderzoek in Gent geweest en duidelijke oorzaak bekend. Nu hopen dat we snel zwanger mogen worden en hopelijk helpt de medicatie dan ooken supplementen me dan ook met het blijven zwanger zijn.