Lieve meiden...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anneuhuh, Jan 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

Dec 9, 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Pfff, zit waarschijnlijk nu op 9 DPO, denk ik (Zaterdagnacht 7 Januari op Zondag positieve ovulatietest)
    Of zit ik dan vandaag (Woensdag) op 10 DPO? Vanochtend en vanavond zw test van de Action gedaan, niets te zien.....
    Ik lees sommige vrouwen zo ontzettend vroeg positief testen, is d'r nog hoop? Testen lijken echt heel wit, als ik er maar lang genoeg naar kijk denk ik vanzelf iets te kunnen zien.
    Wel verschillende symptomen, echter kunnen deze ook samen lopen met evt naderend menstruatie. Ik heb een cyclus tussen de 28 en 31. Aankomende Zaterdag of Zondag m'n NOD.
    Pffffffff het zou zo welkom zijn na 3 jaar!

Xxx

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,968
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was je ei uiterlijk de nacht van 9 op 10 januari en zit je vandaag (woensdag) op 8 of 9 dpo.
    De testen van gisteren waren dus op 7 of 8 dpo en dus veel te vroeg om te testen.
    Zeker met een action test.

Even 3 dagen wachten en dan opnieuw testen.
    Succes!

3. Maan2017

Maan2017 Lid

Jan 5, 2017
    91
    15
    8
    Inderdaad nog even wachten.. Al weten veel van ons hier hoe moeilijk geduld hebben is!! En misschien dan testen met de 2v5 van Kruidvat?

4. Roseline

Roseline Niet meer actief

Dat hele vroege testen snap ik nooit zo. Ik heb liever dat ik gewoon ongesteld word dan dat ik tegen zo'n omo witte test zit aan te kijken, daar word ik dan weer heel ongelukkig van (maar goed dat ben ik).
    Ik denk ook dat je te vroeg heb getest. Ik weet het afwachten is zo moeilijk. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Ben je trouwens al eens bij een gynaecoloog ofzo geweest 3 jaar is lang zeg..pfff?

5. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Oh meid, spannend he! Het is ook zo lastig. Maar hier bij de eerste een positieve test 1 dag voor NOD, bij de tweede 4 dagen voor NOD en bij de laatste 1 dag na NOD.

Dus het kan alle kanten op :) Houd hoop!

6. Anouk

Anouk Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,379
    836
    113
    Female
    Management Assistente
    Gelderland
    Hier hetzelfde...... Zaterdag of zondag mijn NOD. Gisteren getest en dacht iets te zien.... vanochtend getest maar mooi wit is niet lelijk ;-(
    Heb mezelf nu voorgenomen op z'n vroegst vrijdag weer te testen en ALS het lukt zaterdag af te wachten.....

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    ag die testen van de action zijn zo duur niet als je wilt lekker testen. eventueel een keer 's middags proberen? sommige vrouwen testen beter in de middag.

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Na 3 jaar is het misschien wel goed om eens naar de huisarts te gaan en verder te vragen? Want is wel heel lang zo.

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat je gewoon zwanger bent!

9. Anouk

Anouk Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,379
    836
    113
    Female
    Management Assistente
    Gelderland
    En nog nieuws? Ik ga morgen testen denk ik.....

10. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

Dec 9, 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Sorry, ik kan zo moeilijk m'n eigen bericht terugvinden, dat reageren dan soms wat langer duurt.
    Uiteraard heb ik wederom een aantal keren getest, maar lijken elke keer weer negatief. Gisteren voor het laatst getest. Ben nu 1 dag overtijd, wel menstruatie buikpijn maar nog geen sprake van een doorbraak. We hebben vorig jaar gezegd dat we naar voor een doorverwijzing naar de huisarts willen, hebben dat ook gedaan, een maand later raakte ik zwanger (helaas een miskraam) .... vanaf dat moment dus het gevoel dat het wel kan en ik wil zooooo niet de medische molen in (ik weet 't, struisvogelpolitiek) maar ik hoop zo dat het op een natuurlijke manier lukt! Ik ga morgenochtend toch nog even een testje halen & doen, als ik niet ongesteld ben geworden! Anouk, hoe is het daar?

Bedankt voor jullie steun & ja het vroege testen is stom, maargoed ik kan me niet bedwingen! ;) baad t niet dan schaad t niet, zenuwachtig en gespannen ben ik toch wel, of ik nu wel of niet test! ;)

Xxx

Share This Page