Hoeveel dagdelen naar peuterspeelzaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier hoeft ze niet gaat wel naar kdv maar als ze zou gaan moéten we 2 dagdelen afnemen een middag en een ochtend. Maar de middag is juist niet handig van 1 tot 3 want dan slaapt ze en ik neem aan nog meer kindjes van 2, 5...

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier is het inkomensafhankelijk, heb het nog even opgezocht. Voor 2 dagdelen zouden wij ongeveer €75,- per maand kwijt zijn, gemeente vergoed dan nog 2 extra dagdelen, dus 4 dagdelen is ook €75,-.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn meisje is ruim 1,5
    Wilde pas met 2 ergens inschrijven voor als ze 2,5 is.

Ik moet wel navragen hoe en wat want ik heb geen inkomsten dus de gote bedragen die hier genoemd worden kan ik never betalen... ik wil eerst 1 en dan 2 a 3 dagdelen doen. Vind ik wel genoeg. Wil dr rustig laten wennen aan zonder mama zijn, want wij zijn nooit uit elkaar geweest. (okee en zelf rustig wennen HAHA)

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier is het tot drie dagdelen gratis als je onder een bepaald inkomen zit, zeker informeren bij je eigen gemeente of daar ook zo'n regeling is!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ga ik doen!

Alleen woon ik bij mijn ouders en ben ik bang dat ze naar het gezins inkomen gaan kijken... Maar mijn ouders kunnen ook echt niet alles voor mij gaan betalen maar hier kijken ze dan helaas vaak niet naar :(

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier gaat de jongste straks 2 aandelen en dan betalen we (modaal inkomen) 68 euro per maand

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn dochter gaat 1 dagdeel. dat kost 35 euro.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier kost het voor een ochtend en een middag 24 euro in de maand

9. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Wat een verschillen zeg in kosten, in minimale afname... Wij willen onze dochter 2 dagdelen gaan brengen. Heb wel alleen de keuze uit ma, woe en vrij ochtend. Dus het moeten twee ochtenden worden. Maar dat komt wel goed.

Inschrijven kan vanaf 1,5. Ze starten als ze 2 jaar zijn.

Deel Deze Pagina