Hallo allemaal! Ik ben nu een paar weken zwanger maar zit behoorlijk in de stress. 2 weken geleden heb ik een echo gehad omdat het niet duidelijk is hoe lang ik zwanger bent. Mijn cyclus is zeer onregelmatig. Toen zwas er helaas nog niks te zien op de echo. Dit kon duiden op 2 dingen; of binnenkort een miskraam, of was echt nog maar net zwanger. Op dit moment heb ik alleen maar meer klachten erbij gekregen, 1 cupmaat groter,misselijk,harde opgezette buik,steekjes onderin aan de zijkant van mijn buik. 4 mei heb ik de 2e echo, ik kan niet wachten! Ik begin ook af en toe te twijfelen. Hierdoor doe ik af en toe nog een test, dit geeft mij dan een goed gevoel! Klopt het dat als je in de ochtend een test doet het 2e streepje duidelijker is dan s'avonds? Heeft er nog iemand in deze stressvolle situatie gezeten en kan mij een beetje geruststellen? Groetjes!
Uiteraard klopt dat!!! Je urine is in de ochtend veel geconcentreerder omdat je nog niks of weinig hebt gedronken, daarom is het beter om in de ochtend te testen. Hier ook af en toe een test, en straks lekker met de angelsound luisteren, als is het maar 2 sec.
Wat fijn dat jullie deze positieve berichten sturen, ik voel me gelijk een stuk beter! En nu maar blijven duimen..! enne; goofychick, hoe lang ben jij al zwanger?
ik had ook knaltesten waarbij de teststreep donkerder was dan de controlestreep.. en met 7 weken ging ik weer testen en de teststreep was ineens stukken lichter, ik in paniek.. maar er bleek niks aan de aan de hand.. en zoals je ziet ben ik zelfs zwanger van een 2ling
gefeliciteerd Noena!!!! Een tweeling, wat leuk! Het zou ook zo kunnen bij mij, ik was namelijk een tweeling dus zit wel in de genen!
Ik ging toen ik net zwanger was met hevige buikpijn naar ziekenhuis en verdenking van een bbz. Toen ik de echo kreeg zei de gyn: Dit is je baarmoeder....en...ik zie hier géén zwangerschap in.. Zegt de "grappenmaker" zo'n 10 min. later: Maar dit kan ook zijn omdat je nog maar net zwanger bent8). Gelukkig bleek dit idd het geval want de echo van 3 weken daarna was een boontje met een kloppend hartje te zien en nu is dit kereltje alweer 2 jaar. Wat ik zeggen wil is dat het idd kan doordat je nog maar pril zwanger bent. Mijn cyclus is ook erg onregelmatig waardoor het erg lastig is in te schatten hoe ver je zou moeten zijn. Een echo kan je alleen nog zekerheid geven. Natuurlijk duurt 4 mei voor je gevoel erg lang, maar dan heb je ook direct zekerheid. Als je dan een kloppend hartje ziet, is de kans dat het dan nog fout gaat erg klein (mijn gyn zei 1a2 %) Ik zou me er niet druk over maken hoor! liefs Susy