Vraagje.. Dit is nu mijn derde dag dat ik een klein beetje bruinverlies heb (alleen bij afvegen). Zondag is mijn nod. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is hiermee? Hoelang is dat normaal om bloedverlies van de innesteling te hebben?
Bij mij duurde het ongeveer 4 dagen. Heb op de 4e dag een test gedaan (kon niet langer wachten) en die was positief.
Ok dank je! Ik kan ook niet wachten.. Had je het ook alleen met afvegen? Bij mijn dochter heb ik dit nooit gehad
Nee, ik had het juist bijna niet bij het afvegen, maar had het steeds in een inlegger zitten. Bij mijn dochter had ik het ook niet.
Hoi dames, ik zag jullie onderwerp, Ik zag vanmorgen ook in me inlegkruisje bruin bloed Niet heel veel, 1/3 denk ik. Maar nu alleen weer wit dikker slijm. Ik twijfel alleen of het innesteling is of aankomende menstruatie,dit is mijn eerste ronde pas en mijn menstruatie symptomen zijn me nooit opgevallen Ik heb zondag mijn NOD , 27/28 me ei gehad, vanmorgen getest met vroege test die meet vanaf 12.5 maar negatief Misschien toch menstruatie in aantocht? Wat denken jullie
Ik had het gisteren ook, maar vandaag (op mijn nod) veranderde het in overduidelijk, helderrood menstruatiebloed... Bij mijn (vorige) zwangerschap bleek het bruin bloedverlies wel positief en volgde dus geen menstruatie.
@romper. Super fijn je reactie, het kan dus twee kanten op, Ik had het om 7:00 vanmorgen en nog geen menstruatie Toen het innestelingsbloed was ,Hoe lang was dit ongeveer voor je NOD? Liefs
Ik heb op 6 of 7 dpo heel lichtbruin gehad, alleen bij afvegen. Ik zit nu op 11 of 12 dpo. Sinds gisteren (10 of 11 dpo) ook weer wat bruin bij afvegen en had vandaag een klein beetje in een inlegkruisje. Het is nu wel wat donkerder, maar veel dunner. Soms als ik ga plassen heb ik ook niks en paar uur later wel weer klein beetje. Test was vanmorgen negatief. Ik hoop op een innesteling! Het is te vroeg voor een menstruatie eigenlijk. Hopelijk stopt het vandaag, morgen of zondag. Anders toch bang voor naderende menstruatie.
Ik heb t wel een week gehad! En nu toch echt erg zwanger Bij m'n eerste twee ook maar duurde het minder lang, twee dagen of zo?
Nou ik heb nog steeds bruinverlies en zondag nod... Heb het heel weinig en alleen met afvegen, nu al de vijfde dag..
Hoi dames, Ook ik hier op 9 dpo! Vanmorgen klein beetje licht bruin. Verder niks! Ook wel krampjes de hele dag. En vanmiddag ineens felle steken in rechterborst. Hoe is het nu bij iedereen? Groetjes
Hoi iedereen, Graag zou ik jullie mening willen weten. 17 augustus - laatste ongesteld heid (meestal een cyclus van 32) Geen ovulatie te vinden. 17 en 21 september - geïnsemineerd 27 september - licht roze afscheiding 08 oktober - iets van bruinige afscheiding 10 oktober - iets van rozige / bruinige afscheiding Het is echt heel weinig wat ik verlies... zie foto
Bij mij is het opgehouden, morge maar s testen wanneer testen jullie? Romiatilla ik denk ook bij jou n goed teken. Hoe is je menstruatie normaal? Breekt het gelijk door? Liefs
Hey Mila, Ja meestal op dag 18 ofzo een eisprong en op dag 32 mijn menstruatie.. het scheelt wel eens een dag of 2... Alleen zit nu al op dag 53 ofzo en af en toe een licht roze of bruine afscheiding. Het breekt meestal gelijk in 1 keer door.. zo vreemd.. Nu ben ik wel realistisch en denk ik: weetje wat, laat alles maar lekker los breken, mocht ik niet zwanger zijn, dan weet ik waar ik aan toe ben. Alleen je gaat toch zo denken: wat als de rozige afscheiding van 27 sept een ovulatie bloeding is en dan de bloeding van 8 okt een verlate innesteling...?! Haha ik draaf weer door... Ik wacht gewoon af
Nou meiden mijn bruinverlies was inderdaad een innesteling want ik ben zwanger!! Vanmorgen nog 1 x bruinverlies gehad maar een knallende test! Ik zal voor jullie duimen!