Of wordt ik ongesteld en is dit spotting? Ik had de 3e een positieve ovutest gehad en de dagen daarvoor klachten die daarbij horen Vanaf dat de test afliep verdwenen de klachten en denk ook dat ik de eisprong heb gevoeld Maar nu is t nog maar de 7e wel eind vd dag maar toch en heb net roze bloed / slijm bij t afvegen Wat is t meest waarschijnlijk? Is een vroege innesteling mogelijk? Hoop t Maar ga bijna denken aan een aankondiging van n naderende menstruatie Btw gister avond na dagen Nijs te voelen in m'n buik voelde ik tussen 7&8 iets waarvan ik dacht dit is n innesteling Maar omdat er 5-8 dg voor staan kan t zeker niet? Help!
Nou volgens mij kan het een innesteling zijn ik heb dat met mij eerste zwangerschap ook gehad!!dat het eerder innesteld dan die 5 dagen!! Maar durf het niet met zekerheid te zeggen!! Ik denk dat ik dat nu ook gehad heb ik weet het bijna zeker voor mij gevoel!! Maar ik kan er zo aan denken dat het zo is!!hahahah Heb je ook.andere klachten?
Nou verder nog nie echt maar wel ovulatie pijn gehad en na t vermoedelijk springen was dat over En dan gisteravond een poosje en laat in de middag vandaag wat steekjes maar goed.. Afwachten is niet mijn sterkste kant Wordt er gewoon onrustig van haha
En stel t is innestelingsbloed he Hoelang duurt dat dan gemiddeld? Ging net weer plassen en veegde weer roze mee Wordt daar beetje desperate van
Ik denk dat innestelingsbloeding wel erg vroeg is... Als je de 3e een positieve ovu test heb gehad springt het eitje ongeveer na 24-48 uur. en zou je nu 2dpo zijn. Dat is echt te vroeg voor een innestelingsbloeding. Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding
Kan dat? Ja.. Miss omdat de 26e m'n spiraal is verwijderd.. Heb nog nooit de dagen voorafgaand aan m'n ovulatie zo alles gevoeld.. En dan na t springen niks meer tot de vermoedelijke innesteling die dan ook wel aan de vroege kant is hoor..
Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding. De 3e een positieve ovulatietest is uiterlijk de 5e je eisprong. Je zit dus nog maar hooguit 2 dagen na je eisprong. Innestelbloed is niet iets wat standaard voorkomt bij een prille zwangerschap. Het komt vaker niet dan wel voor.
Oke duidelijk heb me er gelijk nog wat meer over ingelezen Er staat dat dit t perfecte moment is om te klussen omdat een ovulatie bloeding Vnml net voor of tijdens t springen van t eitje voorkomt Maar dat kan dan toch ook bijna niet? Of heeft m'n ei meer tijd nodig gehad dan 48u? Ik had tot gisteravond paar dg niks meer gevoeld in m'n buik.. Heb de 4e voor t laatst geklust.. Is dat voldoende? Ook nie zo fris nu om te klussen mocht dat nog nodig zijn