Zoals mijn titel het al zegt, wanneer hebben jullie het vroegste getest en was deze gelijk positief of pas paar dagen na de negatieve test? Ik zit vandaag 7/8 DPO en ik kan mij moeilijk inhouden om morgen al te testen. Ik weet het tis veeeeel te vroeg maar het is sterker dan mij zelf. Heb eigelijk ook niet veel symptomen buiten heel de week al zwaar verkouden, vaker plassen, en af en toe snel honger.
8 dpo oplopend tuurstreepje, 9 dpo duidelijk en 10 dpo positieve clearblue. Mijn topic dwaalt of op deze pagina of de 2e, daar staan foto's van oa 10dpo.
Oh dames allemaal dikke proficiat met jullie zwangerschap. Maar jullie maken mij het ook niet gemakkelijk 😂. Ik ga morgen al een testje tegen aan gooien. Met welke test hebben jullie als eerst getst allemaal? En hadden jullie ook veel symp...
12 dpo nog negatief en 14 dpo was ie positief.. Al moet ik zeggen dat ik een slechte tuurder ben 😊
16dpo als ik het ziekenhuis mag geloven en 13dpo als ik mijn eigen mag geloven. Dag ervoor negatief getest.