We gaan aan deze kant voor ronde 6 en voor m'n gevoel kunnen we hem over gaan slaan. M'n mannetje is de hele week aankomende week van huis... Lang leve het werk en m'n lichaam die bepaald heeft om de cyclus te gaan aanpassen. M'n hormonen zijn niet zo heel positief momenteel in werking. We willen gewoon graag elke maand weer proberen en hopen dat het snel gaat lukken.... Frustrerend is het momenteel wel even. Moest het even kwijt....:x
probeer ook gewoon van elkaar te genieten en niet te veel druk te leggen op de sex om zwanger te worden,je moet gewoon klussen ook al denk je dat t geen zin heeft je weet nooit hoe je lichaam bezig is soms wijken de dingen ook af van wat je normaal hebt succes ermee
Bij mijn eerste waren we al 2 jaar bezig. De dokter zei sorry maar deze maand kan je niet zwanger worden ivm van alles en nog wat. Stonden wij en zij even te kijken dat ik juist die maand zwanger was geworden. Waarschijnlijk kwam het omdat we er niet mee bezig en alleen van elkaar aan het genieten waren. Kan me heel goed voorstellen dat je gefrustreerd bent. Makkelijk gezegd dan gedaan maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn, ik weet hoe moeilijk dat is.
Balen is dat he? Vorige ronde moest mijn vader met spoed naar het ziekenhuis en heb ik een paar dagen bij mijn moeder gelogeerd, precies rond mijn eisprong. Natuurlijk deed ik dat met alle liefde voor mijn ouders, maar achteraf baalde ik stiekem ook wel een beetje dat er weer een ronde 'verpest' was. Het duurt al allemaal zolang..... Als ik jou was zou ik gewoon van je mannetje genieten als je de kans en zin hebt en wie weet. Voor je gevoel gaat het deze ronde niet lukken, dus als je daarvan uitgaat is er toch niks aan de hand. Ik was die ronde ook minder teleurgesteld toen ik ongesteld werd omdat ik het wel verwacht had.
Genieten doe ik ook wel. Het is alleen balen..... Enzo. Maar ja. Misschien is een maandje rustig aan doen en alles ook wel eens goed. Het geen dat ik lastig vind is dat ik wel elke avond alweer een opgeblazen gevoel heb, een relatie met de wc als het om plassen gaat.... Zonder er echt verder op te letten. Dat is iets dat voor mij de laatste 4 maanden al ongeveer normaal aan het worden is, de tijd van de vruchtbare dagen tot aan de duiveltjes. Het houdt me lekker bezig zeg maar. En bedankt voor jullie lieve woorden.