hoi, vandaag zou ik mijn ovulatie hebben, alleen had ik zojuist en momenteel ongi krampen !! maar dan ook echt op me baarmoeder plaats niet aan de zijkant oid... is dit me ovulatie die ik nu voel? of evt ene innestelig?? ps daarbij was me digitale ovustick vanmorgen.negatief!!???? enn me temp was 1miligraadje hoger dan gister, eerst 37.0 en vandaag 37.1
Bij veel mensen betekenen die krampen het groeien van de follikels en nog niet de daadwerkelijke eisprong. Ik ben daar achter gekomen doordat ik vruchtbaarheidsbehandelingen heb gehad. Ik had ook altijd van die pijntjes rond mijn eisprong. De daadwerkelijke eisprong zal als alles goed gaat bij jou dus nog plaats moeten vinden. Ovulatietesten kun je trouwens het beste 's middags doen. En temperatuur je elke dag consequent op hetzelfde tijdstip? Temperaturen kun je het beste direct 's ochtends na het ontwaken doen.
maar dan hebben.jullie dus een.eisprong, en zojuist ze xe dame.boven jullir dat het de rijping is... dus ik weet het nu niet, maar.goed te weten dat me eisprong komt of is! thanks ladies
Ik heb het soms voor mijn eisprong, soms tijdens mijn eisprong en soms na mijn eisprong... Ik denk dat je op krampjes niet te veel moet vertrouwen
vandaag wakker geworden met beetje onbestemd gevoel in me linker eierstok, en ook best beetje pijn in me linker zij.. wellicht verkeerd gelegen.. maar weet iemand als dit een innesteling is?... en daarbij als dat het niet is en blijkt dat ik deze maand niet zwanger ben, blijf ik weg van zw.pagina ik maak me alleen maar gek denk ik zo, en ik ben te jaloers op vrouwen die spontaan na een cyclus van 4 wanger worden.. dus hopelijk deze maand en anders ben ik er weer als ik daad werkelijk zw. ben. bedankt voor het antwoorden alvast
Q, ik denk echt dat je eisprong eraan komt. Ik heb al een week voor de sprong eipijnen. Nog even doortesten meid.....
Lara, bedankt voor je antwoord, waarschijnlijk heb ik een korte lutale fase! :< ja en ga maar door testen
Ik heb de kramp op de dag van mijn eisprong en na de eisprong is het weg. Ik weet dat door het temperaturen in combinatie met ovutesten. En die korte lf kan hoor, ik zit ook 10 dagen voor mijn menstruatie met een eisprong.
Dat kan hoor. Mijn luteale fase wisselt. Heb altijd keurige cyclussen van 27/28 dagen. De ene keer is mijn ei rond dag 14. De andere keer zomaar op dag 17. Dus niet altijd keurig in het midden van mijn cyclus! Hoop dat je eitje een dezer dagen arriveert en dat het bevrucht wordt (want een eisprong wil natuurlijk niet direct zeggen dat je dan ook direct zwanger bent en ook nog een keurige innesteling hebt helaas. Was dat maar zo!)
Weer... Weer kramp vandaag, echt ongesteldheid kramp, echt heel raar, geen lh piek, geen smiley's op me digistick, al naar het toilet geweest, maar kramp...
Ik zie nu pas de tekst boven je banner....al bezig sinds 2009.....en binnenkort IUI. Jeetje, hoop echt voor je dat er een wonder gebeurt en dat je deze ronde gewoon spontaan zwanger wordt. Je hebt neem ik aan ook al onderzoeken gehad. Is daar ook iets uitgekomen?
@ Be happy, nee er iets niets gebleken, alleen weet ik niet als ze naar me lutale fase hebben gekeken, het gaat nl hier beetje rommelig allemaal, ik zou ergens deze maand of volgende een brief krijgen wanneer we kunnen starten met iui... mja...
Q het kan zijn dat je eitje nu aan het groeien is en je over een paar dagen wel een posiovutest hebt, en je dan een langere cyclus hebt deze keer. Kan wel eens voorkomen toch. Ik zou nog even doortesten als ik jou was, ik heb mijn ei meestal pas op dag 24 , en dan al dagen groeipijnen...
Ja maar 8maart is mijn NOD... dus heb dan best een korte lutale fase! :X word je Lutale fase langer als het eitje bevrucht is?
Q@ Ik sluit me aan bij be happy zo heb ik ook in de mmm gezeten , en op die manier mijn lichaam wat eisprong betreft leren kennen. Je hebt krampen zeg je dan zou ik zeggen klussen meis . Mijn arts zij altijd als je steken voelt klussen en om de drie dagen klussen de kans te vergroten. Je zit op dag 16 lees ik wie weet springt ie morgen dag 17 kan hoor . Mijn cyclus is ook dag 27/28/29 vaak . Niet geschoten altijd mis meis, Mijn lijf is me nu aan het foppen al vanaf 12 feb overgeven en mijn ongi komt aankomende woensdag . pijn borsten soms rugpijn kop pijn gek van te worden vreet buien .
Je kan nog niet zeggen wanneer je nod is als je nog geen ei hebt gehad. Je cyclus kan makkelijk wat dagen schommelen, pas na je ei, 14 dagen later is je NOD.