Rood aanlopend, kreunend, poepend monstertje..!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Mijn zoontje doet dat. Als hij gaat poepen word hij helemaal rood en kreunt erbij..! Eigenlijk vind ik het heel zielig dat hij zoveel moeite moet doen. Maar aan de andere kant moet ik stiekem zo hard lachen, want het ziet er zo grappig uit! En als ik hem dan aan het 'uitlachen' ben, heeft hij zelf ook de grootste lol..! :D

Het is ook helemaal niet hard, maar ook niet extreem zacht. En het is donkergroen door de omneo.
    Herkenbaar? hebben jullie ook zulke rood aanlopende kreunende poepende monstertjes?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha hier ook, vooral net na het 'opstaan' 's ochtends. Hoge kreuntjes, gefronste wenkbrauwtjes, rood aanlopen en dan met veel geknetter een waanzinnige borstvoedingsspuitluier haha. (En meteen weer vrolijk zitten lachen terwijl zijn hele rug vies is haha)

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    haha :D hier gaat het iets anders: ineens kijkt hij héél glazig (meestal zeg ik dan al iets van "je bent aan het poepen he? ik heb je wel door!" :p) en dan doet ie "nngggg" en wordt de luier volgeprutteld haha

4. misa

misa Niet meer actief

Whahahaha! lachen zeg! Vooral dat geluid, ik kan het me al helemaal indenken!
    Simon kan er zelfs soms een beetje zijn tond bij uitsteken... hihi!

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vond het zelfs zo grappig dat ik er een paar keer een foto van heb weten te maken :) Was ie al wel ouder, hoor, maar toch ;)

6. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    :D

briljant zulke foto`s

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hihi Nick doet het meestal net na zijn ontbijt, gaat dan iets voorover zitten in zijn kinderstoel met zijn handjes in elkaar en gaat ook zitten kreunen. :D Geweldig om te zien! hihi

8. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    *proest* :D

9. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ja, een poephoofd hebben ze dan.... :D

10. misa

misa Niet meer actief

Whahahahahahaha, wat gaaf die foto!
    Ik zat ook al te zoeken, maar volgens mij heb ik het alleen gefilmd. Zal de volgende keer ook het fototoestel pakken..! Leuk voor later ;)

11. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah leuk! hier ook zo een. knal rood kan ze worden :D vorige keer deed ze het in de wagen in een winkel, daarna kwam er een heerlijk geurtje uit de wagen :p

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb deze foto dus ook gewoon in zijn album gedaan, hahaha!
    Weet niet of hij het later echt zo leuk zal vinden, maar ik heb er lol om :D

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

In 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Haha! Die foto! Leuk voor later :p

Ons ventje loopt af en toe ook rood aan, wat dan meteen weer wegtrekt.

Vorige week was wel grappig (onze interpretatie) Hij zei voor het eerst dat weekend oeh en pfrrrr.... toevallig had hij daarna zijn broek vol!
    Alsof hij het wilde zeggen en meteen verontschuldigen haha!

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hahaha, die foto.....
    Kleine meid hier kan er ook wat van hoor haha. Zo'n uitgestreken gezicht erbij en effe lekker kreunen...

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha geweldig ik kan me er al een voorstelling bij maken bij sommige verhalen:D

Hier kon hij een aantal weken niet goed poepen door de overgang van bv naar fv.
    Maar gisteren en vanmorgen eindelijk weer eens uit zijn eigen gepoept.
    Idd helemaal rood aangelopen en een geluid wat er uitkomt.
    Hij buigt zich dan ook helemaal voorover ( altijd tijdens de fles al sinds hij pas geboren was:p)en duwen maar hihi:D

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Die van ons doet dat ook, hij loopt rood aan, trekt zn bovenlip op en nnnggggggg!! Je hoort (en voelt als hij op schoot zit) zijn hele broek volschieten.
    Ik lig dan ongegeneerd in een deuk :).

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha hier is het niet alleen kreunen het lijkt er meer op dat ze weeen heeft zeg maar :p zo hard zit ze te persen en geluiden te maken :D gek genoeg doet ze dat alleen als ze dunne poep heeft ze zat een paar dagen verstopt en toen ging ze poepen echt dikke klonten en daar maakte ze geen geluid bij :)

19. misa

misa Niet meer actief

Haha, heel herkenbaar dus..! ;) LOL!

20. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ons zoontje doet het ook weer anders. Altijd tijdens de borstvoeding. Dan laat hij even de borst los trekt beentjes omhoog en kin naar de borst en gelijk ook een flinke spuitluier. Daarna pakt hij de borst weer en gaat vrolijk verder drinken en ik maar hopen dat hij snel uitgedronken is zodat ik hem kan verschonen. Een paar keer geprobeerd om hem gelijk te verschonen maar dat was geen suc6. Hij wordt dan erg kwaad :D

Deel Deze Pagina