ik werk 12 uurtjes op de woensdag van 09.30 uur tot 17.15 uur, en de vrijdag van 15.45 uur tot 20.15 uur.
Ik werk nu 40 uur, als we kinderen 'mogen' krijgen, ga ik het liefst 24 uur werken, maar ik denk dat het financieel toch 32 uur wordt, man werkt 42 uur.
ik werk niet ik ben thuis bij mijn kinderen. heb het geprobeerd maar kreeg zware heimwee naar huis echt erg als je dat hebt heb ontslag genomen en ben ze gelijk gaan halen
Ik werkte 2,5 dag per week en sinds afgelopen februari werk ik 3 dagen per week. Bevalt me erg goed. Mijn vriend werkt 4x9 dus Louise gaat 2 dagen per week naar de opvang. Alleen de files steeds breken me wel een beetje op maar ja, het is niet anders.
ik werk 3 dagen.Jaylynn gaat 2 dagen naar het kdv en 1 dag in de week past mijn moeder bij ons thuis op. mijn vriend werkt 5 dagen in de week groetjes sarita
Ik werk 3 dagen in de week de kids gaan dus 3 dagen naar de opvang. Manlief loopt co-schappen dus die is echt 5 dagen bezig. Volgend jaar ga ik een internationale opleiding volgen van een jaar. Ik zou dan 5 dagen bezig zijn en manlief zit dan in een andere stad. Kids gaan dan 5 dagen naar de opvang wel veel, maar het is voor een jaar en het is een investering in de toekomst. Heb wel besloten dat ik dan een schoonmaakster wil voor 2 keer in de week zodat als ik met de kids thuis ben ik ook geen omkijken meer heb naar het huishouden.
Ik werk gemiddeld 20 uur id week. De ene week 4 dagen incl. weekend en de andere week 1 dag, zo rouleert het dan. Mijn man werkt 4x9 en mijn dochter gaat 1 dag id week naar het kdv.
ik werk nu 16uur. (eigenlijk 24maar neem ouderschapsverlof op tot juni) dit is ongeveer 2dagen. nu heb ik nog steeds overuren en die neem ik nu op dus werk nu 1dag in de week (november en december) in januari werk ik weer meer. maar omdat vriend dan thuis is ben ik makkelijk met oppas. vriend werkt op de grote vaart en is 3maanden weg en 3maanden thuis. heb 3maanden 2dagen oppas nodig. 1dag naar mijn zus (vaste dag) en 1dag naar mijn moeder, schoonmoeder of andere zus. ligt eraan wie er kan als vriend thuis is heb ik in principe geen oppas nodig, nu hij 3weken op cursus moet weer wel, maar dat is niet elk verlof. ik ga in juni geen 24uur meer werken, dat zijn bij ons 3-4dagen. want we hebben maar dagen van 7uur. en dan moet ik ook weer meer in het weekend en avond. nu moet in ongeveer 1dag in het weekend per maand (soms meer) vriend gaat als het goed is voglend jaar promotie maken en meer verdienen dus dan geeft het niet als ik minder werk. ik vroeg het me van de week toevallig ook af hoe moeders dat doen die hun kind(eren) elke ochtend naar de opvang moeten brengen en moeilijk doen met op tijd komen (ik kom nog vaak te laat, een paar minuten en hier heb je geen files) zorgen dat alles klaar is en dan je huishouden ook nog doen. had het er vorige week met mijn vriend over dat ik financieel afhankelijk van hem ben en dat ik dat absoluut niet erg vind (collega van mij vind dat vreselijk en werkt zelf 36uur om niet afhankelijk van een ander te moeten zijn, heeft geen kleine kinderen meer).
Ik studeer nog en heb 3 dagen in de week college. Fenna gaat 2 dagen naar het KDV en een dag past mijn moeder op.
ik werk 2 a 3 dagen in de week (ligt eraan hoe druk het is). ik werk normaal gesproken de dinsdag, woensdag en zaterdag, maar vanaf januari ga ik vaker de vrijdag werken en ben dan lekker de zaterdag vrij. ik moet zeggen dat ik het met mn opleiding erbij wel redelijk pittig vind, maar tis voor een goed doel. liefs doris
Ik werk nu 1 dag. (Hele berg vakantie uren opmaken). In het nieuwe jaar ga ik de ene week 1 dag werken, de andere week 2 dagen. Dat is dan gemiddeld 12 uur per week. Ik werk dan nog 2 uur thuis en dan kom ik aan mijn 14 uur per week.
Ik werk 3 dagen, maar ik vond 4 dagen werken leuker. Maar goed, ik gun mijn kind ook dat ze eens thuis is Mijn ma werkt ook rond de 70 uur. Ik had liever gezien dat we allebei een dag thuis waren maar zo is het ook prima.
ik werk 3 dagen in de week en vindt het meer dan genoeg..Mijn vriend werkt 4.5 dag dus ons keano hoeft maar 2.5 dag naar opa en oma..Ons keano is nu bijna 13 maanden en kan net lopen en daar wil ik niet al teveel van missenIk vindt het fijn om lekker bij hem te zijn zou wel minder willen werken, maar dat gaat niet financieel
ik werk 32 uur, mijn man 40. Ik werkte tot vorig jaar ook 40 uur per week. Mijn dochter is 4, 5 jaar en gaat al naar de basisschool, dus echt oppas hebben we niet nodig. Mijn man brengt haar iedere ochtend naar school (hij begint pas om 9.30) en op maandag haalt mijn moeder haar op, dinsdags is manlief de hele dag thuis, woensdags ben ik de hele dag thuis, donderdagsmiddags ben ik vrij, vrijdagmiddag gaat ze naar de KDV (of met een vriendinnetje mee, tis maar net hoe het uitkomt haha) Dus eigenlijk best ideaal. Ik zou ook niet minder willen werken hoor, vind het heerlijk op deze manier
Ik werk veertig uur in de week, mijn vriend werkt veel thuis en varieert in zijn werkuren van 20 tot 60 uur in de week. Ligt eraan hoeveel werk hij te doen heeft. Jammer dat we ons manneke niet zoveel zien maar de rekeningen moeten helaas ook betaald worden.