ik werk 3 dagen 20uur en mijn man 40 uur mijn moeder past 3x in de week op onze dochtertje die komt smorgens om kwart over 6 naar ons huis en ik moet 7 uur beginnen tot 14.00u en dat bevalt me prima
Ik werk 25 uur, verdeeld over 2 hele lange dagen en 1 minder lange dag, in de kinderopvang. Is goed te doen hoor, maar meer zou ik denk ik niet willen!
Ik werk 24 uur, mijn man 32 uur. Ik kan mijn werk ook s'avonds en in het weekend doen ( administratief ) dus dat is wel lekker
ik werk nu nog 32 uur, maar ga naar 24 uur. En manlief gaat ook een dag minder werken, dus 32 uur i.pv. 40 uur. Wil wel bij mijn kleine meisje ook kunnen zijn. Kan gelukkig ook thuiswerken!
Ik werk drie dagen (ma, di, do) en het is goed te doen. Pappa is op maandag vrij, dus we hebben oppas nodig voor de dinsdag en donderdag. Dit vind ik meer dan genoeg. Ik zou wel thuis willen blijven, maar het geld is ook belangrijk en fijn.
ik heb 3 jaar ouderschapsverlof opgenomen en werk 24 uur. Na deze tijd ga ik definitief 3 dgn werken. Mijn man werkt 32 uur. Financieel gezien zitten we nog boven modaal dus het kan makkelijk en het is wel even fijn om over andere zaken te praten dan alleen over kinderen.