Progesteronwaarde 117. Wat kan dit betekenen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elizabeth38, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb de pregynyl spuit vorige week maandag gespoten. Mijn eisprong was vorige week woensdag. Ik moest gisteren naar de arts om bloed te prikken. Aan de hand van je progesteron kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad. De dokter heeft net teruggebeld. Mijn progesteronwaarde is 117. De arts zei dat ik 14 dagen na mijn eisprong mocht testen. Het is wel een hoge waarde maar dat is geen garantie voor een zwangerschap. Wat denken jullie? Heeft iemand van jullie ooit zo'n hoge waarde gehad? Weet niet wat ik ervan moet denken, blijf nuchter. Ik moet toch afwachten.

Groetjes en succes iedereen!

Elizabeth38

2. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hey Elizabeth...
    Ik denk dat je een mooie eisprong hebt gehad en verder is het afwachten..succes

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Het is een mooie hoge waarde :), maar misschien dat de pregnyl ook wel bijdraagt aan een hogere waarde? Ik neem aan dat je geen utro gebruikt? Ik hoop voor je dat het door een zwangerschap komt, maar ik durf dat zo niet te zeggen. Ik duim voor je!!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    het hoeft (helaas) niet altijd te zijn van een zwangerschap, heb ook eerder vaker deze waardes gehad, en nooit zwanger....ben de eerste keer met een prog waarde van 34 en bij de 2e een waarde van 28 zwanger geworden.....
    meestal duidt het wel op meerdere eitjes....

ik wens je iig succes.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Dat zijn mooie waardes zeg. betekend in ieders geval dat je een heel mooie eisprong hebt gehad.

Het zou een zwangerschap kunnen betekenen....maar hoeft niet....HIer ook wel eens hoger gezeten, maar geen zwangerschap toen. Werd zelfs vroeger ongesteld als anders...

Succes!!!!!

6. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ,

Ja, ik heb in ieder geval een goede eisprong gehad.
    Nana33: nee, gebruik geen utro..

Ik heb nog nooit zo'n hoge waarde gehad. Met puregon en pregnyl had ik een keer zelfs onder de 20. Vorige keer had ik twee eitjes en toen was mijn progesteronwaarde 78. Dat vond ik al hoog.

Ik denk ook niet dat ik zwanger ben maar het zou wel leuk zijn geweest. Ik zal afwachten. Als het goed is moet ik dit weekend worden ongesteld..

Groetjes

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mooi eisprong!
    Maar helaas hoeft het geen indicatie te zijn voor een zwangerschap....
    Nog een weekje geduld, dan weet je meer!

8. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik spuit al 5 maanden puregon en pregnyl. De laatste maanden wacht ik altijd netjes tot ik mijn menstruatie krijg. Ik weet niet waarom ik het deze maand zo spannend vind. Waarschijnlijk vanwege die hoge progesteronwaarde. Ook al is dat maar een indicatie van een goede eisprong. ;)

Deel Deze Pagina