hoe lang na de bevruchting kun je zwangerschapsverschijnselen hebben? we hebben vrijdag en zaterdag zonder condoom gedaan. mijn nod is voor 6juni. ben sinds zaterdagavond wat misselijk. ik dacht dat ik moest braken s' nachts en dit was zondag morgend en avond ook en deze ochtend ook. heb deze nacht ook een heel klein beetje bloed verloren. kun je het al voelen een dag na de bevruchting? de verschijnselen?
Nee, je hebt nog geen verschijnselen op de dag van de (eventuele) bevruchting. Je kan pas verschijnselen krijgen vanaf het moment van de innesteling, en die is tussen de 5 en 10 dagen na de bevruchting. Als je wat bloed bent verloren, is er vermoedelijk een adertje geknapt tijdens het vrijen. Hopelijk is het straks aslnog raak! Liefs, Anouk.
Hoi hoi, ik heb ook nog een vraagje over de verschijnselen.. ik ben ook bezig met zwanger worden..maar nu heb ik laatste tijd last van mijn buik (onderbuik)...ik bedoel geen last maar het is wel steeds opgezwollen en dikke buik...en mijn borsten zijn naar mijn gevoel ietjes groter geworden..tepels doen geen pijn borsten ook niet..maar heb het gevoel dat ze wel iets gegroeid zijn,...weet iemand of dit iets te betekenen heeft??Durf nog niet te testen ben bang voor teleurstelling!!!
Tja, ook hiermee kan je alle kanten op. Als je nog niet lang met de pil gestopt bent, kan het zijn dat je aan het ontpillen bent, maar het zijn ook zwangerschapsverschijnselen. Daarnaast: ik heb dat soort verschijnselen bijna elke maand en tot nu toe in 9 maanden maar 1 keer zwanger geweest (miskraam). Gewoon testen dus, Laila. Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling, maar of je nou test of niet, dat verandert niet of je zwanger bent. Je kan het maar weten, toch? Succes!