Als ik het me goed herinner na 4 dagen, dus 9dpo. Ik was veel te nieuwsgierig, maar ik zou het een ander alleen niet aanraden. Ik had voor de punctie nog Ovitrelle gespoten, dus na die licht positieve test kwam meteen de onzekerheid: is het nog van de Ovitrelle, of is het eigen hcg? Voor wat meer zekerheid zou ik je adviseren om toch iets langer te wachten met testen. Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar volgens mij is Ovitrelle (als je tenminste een dergelijk middel gebruikt hebt) er na 14 dagen wel uit. Maar goed, ik weet dus als geen ander dat geduld opbrengen nou juist zo lastig kan zijn. Succes!
Ik heb pas 11 dagen na terugplaatsing van m’n blasto durven testen. Door de vele mislukte terugplaatsingen voorafgaand, wilde ik gewoon niet meer testen. Liever onzekerheid dan een negatieve test! De rest was overigens dik positief die ronde.
Ik had ook 5 dagen na de tp getest, maar helaas negatief. Inmiddels is mijn menstruatie ook doorgebroken. Wel grappig te lezen dat veel toch vroeg testen
Geen vast gegeven, als je op 10 dpo (5 dagen na 5daagse TP) een tuurlijntje hebt en deze loopt op dan is dat doorgaans "goed". 11 dpo kan ook nog maar later betekend vaak biochemisch of vmk.. nogmaals geen vast gegeven.
Bij mij ook idd. 2x al vanaf 11 dpo een duidelijke test. Mijn 3 miskramen waren allen laat positief. Dus nu hele goede hoop dat ik nu mazzel heb.
Bij zoontje na 6 dagen (11 dpo) Bij de vmk na 4 dagen op 9 dpo, mooie duidelijke lijn en liep heel mooi op tot 16 dpo. Helaas begon het toen ook met roze verlies en daarna namen de testen ook weer af. Huidige zwangerschap heb ik voor het eerst 8 dagen (13 dpo) na de tp getest, ik dacht dat her niet raak was.
Vanochtend een clear blue indicator 1-2 wk zwanger , wel 4e geplast in de nacht( vd zenuwen) 9 dg na goede 5 dg blasto, Een action test in 2021 gekocht .. was wel nog houdbaar gaf een licht roze streepje Beestje spannend wel maar die clear blue is wel betrouwbaar Eerst een andere clearblue met wk indicator gedaan maar die deed het net .. dus rollercoaster vanmorgen! afwachten en vertrouwen. ❤️
Vandaag positief getest, 6 dagen na terugplaatsing. Eergisteren nog negatief. Gisteren niet getest. Mijn testdatum is eigenlijk pas over 4 dagen. Ik ga voor de zekerheid vrijdag nog een keertje testen. En zondag test ik samen met mijn partner.