Hoeveel dagen na bruinverlies positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Verw8, 18 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K00

K00 Niet meer actief

Balen!

knorretje87 vindt dit leuk.
  2. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    He jeetje wat balen zeg!!

Verw8 vindt dit leuk.
  3. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Nou het schiet niet op hier. Schreef ik zaterdag ongi te zijn, maar het blijft raar. Normaal heb ik dan een dag of 3 zwaar bloedverlies, donker met stolsels en moet zeker de eerste 2 dagen om de paar uur maandverband wisselen. In totaal altijd 4 dagen ongi en dag 5 nog wat licht bloedverlies.

Nu: 1 ochtend bloedverlies, daarna alleen met afvegen roze slijm. Gisterochtend ook nog roze slijm met afvegen en daarna niets meer. Nu is het helemaal gestopt. In totaal maar 2 maandverbanden gebruikt waar niet veel in zat.
    Ook de typische pijn in m’n schaambot en onderrug waardoor ik niet kan staan heb ik niet gevoeld. En m’n borsten doen nog steeds zeer en dat is altijd, als ik het al heb tijdens mijn LF, over een paar dagen voordat ik ongi wordt. Ook is m’n buik nog steeds opgezet (zelfde verhaal anders als m’n borsten) en andere klachtjes die ik heb als ik zwanger ben (rare smaak in de mond, licht slapen/veel dromen, bandenpijn, hartkloppingen, keelpijn ‘s avonds).
    Vanwege de rare ongi heb ik zaterdagmiddag m’n laatste test gedaan, maar ik zag er geen tweede streepje op.

Dit is raaaaaaaaaaaaaaaaaar :(

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL

Oh wat slopend dit hè... misschien morgenochtend nog een test doen?

5. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ja ik probeer er maar niet mee bezig te zijn want dan wordt je gek. Maar het blijft in m’n hoofd zitten, mss is dit wel een diapauze en valt komende week toch de test positief uit. Al is de kans maar klein, het voelt wel heel raar allemaal terwijl ik andere rondes een paar dagen voor ongi al duidelijk heb dat er niks is.

Weet nog niet of en wanneer ik ga testen...

6. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook 1x een menstruatie gehad van 1ochtendje een klein beetje bloedverlies terwijl ik nornaal 4/5 dagen bloedverlies heb. Het kan dus ook zijn dat je je periode hebt gehad en nu weer in een nieuwe cyclus zit.

Verw8 vindt dit leuk.
  7. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Daar hou ik ook zeker rekening mee!

Vervelende is echter wel dat ik nog steeds erg zere borsten heb, bandenpijn en opgezette buik en algeheel ‘zwanger’ gevoel (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Hoop dat het gauw weer wegtrekt, tenzij ik natuurlijk toch zwanger ben dan mag het zo blijven ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Kan t zijn dat je een later ei had dan je dacht of ben je er zeker van?
    Vind t wel klinken als innesteling eigenlijk....en dan kan je nog te vroeg zijn geweest met testen steeds.
    Bij dochter “wist” ik zwanger te zijn, alles voelde
    Zó anders. Had bij haar vanaf 5 dpo een innestelingsbloeding: voornamelijk bruin/rozig/paarsig slijmverlies en vooral bij afvegen en soms wat in inlegkruisje dan toen.
    Pas op 10 dpo was een tuurstreepje te zien

Verw8 vindt dit leuk.
  9. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik ben niet zeker van m’n ei dmv ovutesten, maar wel door het slijm en andere symptomen die ik na m’n eisprong altijd heb waardoor ik er wel vanuit durf te gaan dat ik tussen vrijdag en zondag 2 weken geleden m’n eisprong had. Ik heb wel een zs meegemaakt met een diapauze van een week, dat zou nog een mogelijkheid zijn, want het klinkt idd wel als mogelijke innesteling

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Je maakt t in elk geval erg spannend! Ik blijf je even volgen :)

Verw8 vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Diapauze vind plaats na de innesteling ;);)

Mocht je zaterdag een innestelingsbloeding hebben gehad, dan zou je morgen dit al moeten terugzien op een vroege test.

12. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik heb in het boek veilig zwanger gelezen dat die voor de innesteling plaats kan vinden:

"Aangekomen bij de holte van de baarmoeder tuimelt het celklompje de baarmoeder in en blijft daar nog twee of drie dagen ronddobberen over het baarmoederoppervlak. Dan volgt er een spannend moment. Gaat het celklompje zich innestelen of wacht het nog even? Soms blijft het namelijk wel een week in de baarmoeder rondhangen, zonder dat er iets gebeurt. (...) Dit wordt ook wel de diapauze genoemd. Ook de celdeling staat in zo'n periode van onzekerheid stil. De baby zal in dat geval pas een week later dan uitgerekend rijp zijn om geboren te worden."

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Okay, zo zie je maar weer :) mij is anders verteld hahaha.

Maar wat ik zei... ff morgen testen om te kijken wat de test zegt.
    Bij een innesteling op zaterdag zou je morgen met de predictor al positief moeten testen.

Verw8 vindt dit leuk.
  14. K00

K00 Niet meer actief

Blijft nog even spannend voor je dan!

Verw8 vindt dit leuk.
  15. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik ga denk ik morgen wat testen weer halen en dan woensdagochtend testen. Als die dan wit is, zet ik het van me af :)

16. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ja, terwijl ik zaterdag toen ik ongi kreeg dacht: zo hehe, klaar! En nu toch weer onzekerheid wat dit nu weer is :(

17. K00

K00 Niet meer actief

Ja snap ik wel..je wil gewoon duidelijkheid natuurlijk!
    Morgen even testen dan weet je vast iets meer!

Verw8 vindt dit leuk.
  18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou afloopt....

Die onzekerheid is killing! Ik dacht het ook toen ik 'ongesteld' was, weg onzekerheid en door naar de volgende ronde....

De onzekerheid is nu nóg veel groter!

Verw8 vindt dit leuk.
  19. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je? Is het bloeden gestopt? En nog weer getest?

20. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Geen bruinverlies meer, en alles in me zegt ik ben zwanger. Maar toch die onzekerheid... morgen weet ik meer. Vanmiddag ga ik weer bloedprikken.
    Niet meer getest, maakt me nóg onzekerder.

Ik hoop dat mn ei later was, en een late innesteling en dat alles gewoon goed zit..

Verw8 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina