Hoi. Mijn dochter is vorige week dinsdag positief getest op Corona. Ze is gelijk in isolatie gegaan en doet heel lief zelfs de wc ontsmetten als ze is geweest. Ze wilt zelf nog in isolatie blijven omdat ze klachten heeft en ze bang is om ons aan te steken omdat ik zwanger ben en we vrijdag naar New York gaan. Zij gaat dan naar haar vader toe. Ik test tot nu toe nog telkens negatief en laatste contact binnen 1,5 meter was vorige week dinsdag. Merk wel dat ik nu overal op let en van de stress wat hoofdpijn heb en door zwangerschap telkens warm en moe. Hoe snel na laatste contact testen jullie positief? Ik moet donderdag testen bij testen voor toegang ( antigeen). Knijp em wel een beetje…
Mijn zoon testte op een zondag positief en mijn zelftest was woensdag een mini streepje en donderdag een knaller, mijn man ook. Mijn man en ik hadden vanaf dinsdag al wel klachten. Ik verwacht dat je nu geen positieve test meer gaat krijgen.
Hier testte mijn dochter 4 dagen na laatste contact positief, maar was op dag 3 al niet helemaal fit. Succes, hopelijk blijf je lekker klachtenvrij!! Kan heel goed hoor, hier 3x Corona in huis gehad en ben zelf elke keer negatief gebleven.
Mijn dochter heeft vorige week maandag samen met een collega op kantoor gewerkt, die bleek later corona te hebben. Dochter kreeg vrijdag al klachten, maar de zelftesten bleven negatief. Pas maandag testte ze positief. Een week later dus. Maar wel eerder klachten. Hopelijk blijf je gewoon negatief en kunnen jullie lekker gaan genieten in NYC!
Hier ook 2 afgelopen dinsdag positief, wel al sinds de donderdag en zondag ervoor klachten. Ze zijn samen in quarantaine gegaan, omdat wij morgen naar de efteling gaan. Inmiddels hebben ze geen klachten meer en de rest van ons gezin test (nog) negatief. Maar ik ben ook wel een beetje zo dat ik ineens allerlei klachten indenk ofzo.. heel irritant. Succes en hopelijk valt het mee.
Ik beide keren (verschillende varianten) na 2-3 dagen, maar een collega van mij pas na 5 dagen. Kan dus toch wel heel wisselend zijn…
Haha dit heb ik de hele tijd als het weer in de buurt komt. Fantoom klachten Ik werd ook eng testerig ervan. Dus wij testen nu alleen nog onszelf en kids bij klachten 1 a 2 keer en als het niet erger wordt ook niet meer verder. Dus zoals bij je zoon en dochter die besmetting hadden wij nu denk ik gemist. Ik werd er helemaal naar van met 3 Kids en constant virusjes in huis. Ging half alles beheersen. Fijn dat jullie erdoorheen zijn! Veel plezier bij de Efteling!
Dank je! Ja hier dus ook een fortuin aan testen gedaan, maar ben er nu wel klaar mee. Testen bij serieuze klachten en anders niet weer. En de enige reden dat ik toch de besmetting heb gezien, was omdat zoon weer naar school zou gaan op dinsdag en toen toch ineens klaagde dat hij zo moe is en hij is nooit moe. We hadden eigenlijk al geconcludeerd dat het een verkoudheid was na zoveel negatieve testen. Toch nog eentje gedaan toen.
Mijn zoontje had het 3 weken geleden. Hij is niet in isolatie geweest. We hadden zoiets van: Beter allemaal in 1x ziek. Maar er heeft toen geen corona besmetting plaatsgevonden. Nu 3 weken later hebben wij 3-en het ineens tegelijkertijd, en is ons zoontje negatief.
Eerste keer na 2-3 dagen al. 2e keer weet ik niet waar ik het heb opgelopen. Maar testte meteen positief toen ik kriebel had in mijn keel. Ik doe wel een keelswab overigens.
Ik denk dat onze dochter het virus heeft meegenomen. Zij begon ineens weer met snotteren. En mijn zoontje was alweer 2 weken covid vrij.
Nee helemaal niet druk. Konden eigenlijk overal zo doorlopen. Alleen bij de Baron was een kleine wachtrij. Gisteren was het wel iets drukker, maar nog heel goed te doen.
Dank je wel! Wij twijfelen om morgen te gaan, ze geven een drukke dag op. Ik vind het zo zonde als het echt druk is.
Na 6/7 dagen kregen wij klachten en na 8/9 dagen testte ik in het gezin als laatste positief en geen eens een knal streepje maar heel licht terwijl wij allemaal op de zelfde dag klachten kregen.