Ik gok zo 90 dpo? Ik was iig 3 maanden zwanger voor ik het wist. Was er ook niet mee bezig. en had een hele onregelmatige cyclus
Bij eerste zwangerschap week na nod. Tweede zwangerschap nod Derde zwangerschap 12 dpo = baby Vierde zwangerschap week na nod Vijfde zwangerschap 9 dpo. Je kunt snel positief testen dus maar hoeft niet. Op nod testen geeft beste en duidelijkste resultaat mits je wel pas na 12 of meer dagen je nod hebt. Met korte Lf zou ik langer wachten
Op 13 dpo licht positief en 16 dpo een knaller. Ben zeker van m'n eisprong vanwege Ovitrellespuit. Succes!!
Ik las over 'ff' heen dus ik dacht dat het om een gewone cyclus app ging. Ja, Fertility Friend is volgens mij wel een betrouwbare app! Maar volgens mij kun je je temperatuurkaartje pas na een paar maanden aflezen? Zodat je een patroon kunt ontdekken? Maar daar ben ik niet zeker van hoor, ik heb nooit getemperatuurd.
Bij mij is het al heel lang geleden, 9 jaar oid, maar ik meende toch al wel dat ik gelijk de 1e maand al een patroon zag. Je temperatuur stijgt toch na de eisprong?
Op 10 DPO had ik een hele duidelijke streep. Was de eerste test die ik deed ( 10 dagen na een positieve ovulatietest)een kruidvat zwangerschapstest trouwens.