Hey meiden de vraag zegt het al Wie heeft er ervaring met de ovutesten van sensitest mijn cyclus varieerd van 30 tot 60dagen dus om gelijk die dure clear blue te gebruiken vind ik zonde dus wie o wie heeft er ervaring mee? e dan me name de dipstick xxx
ik heb er nu 1 maand ervaring mee, gaf netjes een positieve test, daarnaast heb ik de dure digitale clearblue om mee te testen als sensitest positief geeft en deze gaf inderdaad toen ook positief aan. wat mij betreft dus een positieve ervaring met sensitest..succes ermee.. Groeten, MVL
Ook ik ben er positief over,ben er 3 maanden geleden mee begonnen,was meteen zwanger 2 maanden achter elkaar,helaas beide keren vmk.. Succes
Ik heb deze keer ook een keer de ovulatietesten gebruikt van sensitest... ik had het idee dat ik wel mijn eisprong voel aankomen, maar wilde toch eens een keer kijken of dat zo zou zijn... En ik ben heel positief over deze tetsen van Sensitest..scheelt een heleboel in prijs! En ze zijn ook heel gemakkelijk in gebruik en af te lezen. Succes!