Hoeveel dagen na eisprong kan een innesteling plaats vinden??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petrab, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh vertel wat voelde je moederLynn???

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ik stond op zolder de was te doen...Man en zoontje waren aan het helpen en kreeg allemaal steekjes in en rond mijn vagina..
    Dus ik zei tegen man dat ik buikpijn had...Je raad nooit wat hij zei, stond werkelijk verbaast: kan goed een innesteling zijn..Nou ik rep nooit tegen hem over zwangerschaps kwaaltjes die ik zou voelen als ik nog niet zwanger ben...

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tja zou goed kunnen hoor, lees het vaker, spannend!!!

Ik had vanmiddag met wandelen ineens een flinke steek in me rug, zo raar:( wat dat nou zou kunnen zijn:(

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeieavond dames! Spannend hoor!!!! Ik heb geen klachten, ten minste, ik kan niet zeker zijn wat de klachten zijn aangezien ik gewoon aan het ontpillen ben ;) Had rond mijn ei hele zere tepels. Sinds gister/vandaag zijn mijn tepels weer iets gevoeliger, maar niet zo erg als rond mijn ei. En verder ben ik moe, maar dat kan heel veel oorzaken hebben ;) En ik heb af en aan ongikrampen, maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil. Geen touw aan vast te knopen dus ;)

Wolfje: geen idee steken in je rug wat dat kan zijn? Ik heb ook wel last van mijn rug, maar dat had ik vroeger ook als ik ongi moest worden (voordat ik aan de pil ging).

Tsja, wachten tot NOD zal ik ook wel erg moeilijk vinden denk ik!

5. Celien

Celien Lid

7 aug 2010
    77
    26
    18
    Vrouw
    Ha meiden,

Lees dat iedereen al wat "kwaaltjes" heeft.. of juist niet.. is zo jammer dat het zo onduidelijk is allemaal he..;)
    Ik heb sinds vandaag continue krampen in mijn buik.. heel opgeblazen net alsof je verstopt zit en heel erg moet poepen:( echter ga ik goed naar de wc dus daar lig het niet aan.. Komt iemand dit ook bekend voor ?? Verder lees ik van alles over gevoelige borsten maar dat heb ik niet.. wel zijn ze warm haha..

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warme borsten, haha! Klinkt grappig :D

Deel Deze Pagina