Hallo allemaal 20 augustus was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb vaak een cyclus van 31-34 dagen. Hiervoor een cyclus van 27 dagen. Zondag snacht 1 september op maandag heel vroeg in de ochtend 2 september hebben wij (onveilig) seks gehad. Ik houd mijn eisprong niet bij. Donderdag 5 september kreeg ik veel krampen, pijn in onderrug..duizeligheid.. Misschien eisprong? Maandag 9 september en dinsdag 10 september heftige krampen..het voelde totaal niet fijn. In de avond moest ik druk op mijn buik zetten, om de pijn te verminderen. Woensdag was dit gelukkig gestopt. Ondertussen een paar testjes gedaan..negatief tot gister. Ik deed met ochtend urine een test van kv2, en zag binnen afleestijd een streepje..wel licht (niet op de foto te krijgen) maar Het was zichtbaar..en roze. Na ongeveer 20 minuten werd het wat duidelijker. Aan het eind van de dag had ik ook last van zere borsten, als ik erin 'kneep'.Wat ik alleen ken van mijn zwangerschappen. Vandaag weer een test gedaan: kv2 negatief, action early negatief en de gewone action negatief. de pijn in mijn borsten is alleen maar toegenomen, je hoeft er niet meer in te knijpen zeg maar om pijn te hebben. Ik voel me futloos, weinig eetlust..draaierig.. Ben ik gewoon niet zwanger, of is er nog hoop.. Ik weet het niet meer, maar wordt wel gek van de onzekerheid!
Symptomen van een zwangerschap hebben met een negatieve test is heel onwaarschijnlijk. Of je al positief had moeten testen weet je alleen als je weet wanneer je eisprong was, je laatste menstruatie geeft daar geen uitsluitsel over. Zou over een paar dagen nog eens testen en tot die tijd het proberen los te laten.
even een update: gisteren, dinsdag 24 september tijdens het afvegen bloedverlies. Dit werd in de avond iets meer. Vanacht heeft het doorgezet. Op cyclusdag 37 ongesteld geworden.
Ik wou idd al zeggen dat je eisprong rond 10 sept was gezien je krampen/pijntjes en dus een nod rond de 24e. Fijn dat je duidelijkheid hebt