kan allebij je kunt met sommige testen 4 dagen van te voren testen tenminste dat staat op mijn testje of 2 dagen van te voren moet je maar even kijken s6
Hey Meiden, Ik zal mijn verhaaltje even hier plaatsten omdat ik weet hoe fijn het is dit soort dingen te lezen van anderen! Om mij heen waren zoveel meiden zwanger enz.. en wij wilde wel binnenkort maar de betreffende maand was het onverwachts in 1 keer raak!!! Was ook de eerste maand dat ik dus besloot om alles bij te houden in mn app-je! 16 juni 17 juni Eisprong gevoeld, krampen 18 juni Veel krampen en lage rugpijn 19 juni Steekjes in borsten, erg moe 20 juni Mooeeeee, krampen 21 juni Rugpijn, krampen, moe 22 juni Blauwe aders op borst zichtbaar, super misselijk met kip bakken en zoo moe eerder naar huis gegaan 23 juni Steken in borsten, krampen, rommelende darmen felle gemene steek thv baarmoeder 24 juni Heel vrolijk, minder krampen 25 juni klachten helemaal weg, voel me top! 26 juni Ineens erge kiespijn, helemaal rood 's nachts wakker geworden 27 juni (10 dpo) Test postief met KV 2v5 om 19:30 uur!!! Het bakerpraatje ieder kind kost je een kies... gaat voor mij op! Week met pijn gelopen, verstandskies zwaar ontsoken en eruit gesneden bij de kaakchirurg.. Pijn!!! Verder ben ik tot op de dag van vandaag nooit misselijk geweest, wel eens een vlaagje maar niet noemenswaardig! Ook heb ik wel eens wat last van mijn borsten maar ook niet extreem... wel dus al heel snel erge bandenpijn en veel pukkels! Ik had gewoon gelijk zo'n voorgevoel van het is raak, ookal begrijp ik dat niet iedereen dat geloofd... Ik voelde het echt zo, je kent je eigen lichaam toch echt het beste!!
Hallo meiden, Vandaag wakker geworden met een onig-gevoel... Iets zegt me dat het van de maand ook niet gaat lukken om zwanger te worden!! Ik ben nog niet ongi hoor maar het gevoel dat je krijgt dat het zo zeurt in je buik onderin!! Iemand anders nog veranderingen of misschien al zelfs getest?? Liefs
ik had gisteravond nergens verder last van alleen me rug en toen ik op bed ging. ging me maag rommelen net of ik honger had terwijl ik voor het slapen gaan 2 toetjes op had gegeten hmmm lekker haha vanmorgen toen ik eruit moest nergens last van heel raar een uur aan het werk geweest en ja hoor moest weer plassen iedere keer naar de wc en ik kreeg steken of druk in de borst midden in en toen moest ik weer naar de wc veegde ik wat bloed af klein beetje maar owwww ik hooooop het zooo testen duurt nog zooo lang :x
Het is echt bij iedereen verschillend hé! Ik had vandaag ienieminie kleine streepjes/stipjes bruin in mijn slipje.. Niet ongesteld geworden.. Ik heb wel zo'n gevoel dat het wel goed zit..juist omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad! Had gisteravond ook wel buikpijn..nu niet meer hoor..maar goed..tis afwachten! Leuk om zo van iedereen te lezen van hoe of wat! Wordt vervolgd! xxx
hey meiden, hou me op de hoogte, het is leuk om jullie verhalen te horen, dat verzet mijn gedachten wat
hey vickske. Natuurlijk houden we je op de hoogte.. Ik kon vandaag geen spoortje bruin in mijn slipje vinden.. Had alleen vanmorgen wat doorzichtige witverlies/slijm <-- geen eisprongslijm(!)op mijn wc papiertje.. Mmm spannend... Heeft iemand dit ook gehad en dat dit uitmondde in een zwangerschap?Had vandaag ook wel last van mijn rug..tja of dat dat nou komt door het KDV waar ik werk..maar goed dat viel me wel op..En stond vanmorgen op met hoofdpijn... Who knows? xx MG
hey missguit, super spannend bij u. De sympt dat ge beschrijft heb ik toen ook gehad, wannneer ik zwanger was. Spijtig genoeg heb ik toen een MK gehad. Wanneer moet je je NOD krijgen? Ik zou niet kunnen wachten om te testen.
Ach..wat erg van je MK..was je al lang zwanger dan? En wanneer kun je testen? Spannend...we houden elkaar op de hoogte! xx MG
Dat was in mei. Ik was nog maar 6 weken, maar toch zie je er naar uit. Ik heb bijna mijn eisprong en dan is het weer die verschrikkelijke 14 dagen wachten
hallo meiden vandaag alleen last van mijn rug onderin nog vaak plassen en mijn maag rommelt vanmorgen toen ik uit bed kwam had ik zon honger heb ik nooit eet ook nooit s morgens krijgen geen hap door me keel en kauwde ik gewoon 2 bolletjes op met hagelslag haha raar toch heb ook steeds zon druk in de onderbuik en moet ook steeds soort van boeren als of het omhoog komt herkennen jullie dat ook? groetjes nansy
haha dan ben ik niet de enige moet ook heeeeel vaaak plassen jeetje he dan zon druk en dan komt er haast niks uit maar ja even wachten nog en dan mag ik testen maar wat duren die dagen lang zeg dat die voorbij zijn
Ik heb dat helemaal niet, zo vaak plassen...snif.. Maar had vanmorgen op mijn werk enorme kramp/steken onderin mijn buik..ik verging van de pijn!Nog nooit eerder meegemaakt...Verder ook geen bruin verlies of doorzichtig slijm te bekennen...Wat denken jullie?Achten jullie dit grote kans op een zwangerschap? Ik wordt nu wel een beetje zenuwachtig haha... Iemand anders nog ervaringen? Liefs, MG
Ik ben zo'n clearblue test gaan halen in het KV en die kan je al gebruiken tot 4 dagen voor je NOD, dan kan je dit weekend al testen. Spannend
ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad dat was een vroeg tijdige miskraam ik verging ook van de pijn en dat heb ik nu helemaal niet gehad dit is anders dan de vorige keer heb je wel innestelings bloed gehad? ik had ook innestelingsloeden toen werd ik ongesteld en het bleef een maand lang doorbloeden en heel veel krampen en pijn
Ja nansy, ik heb precies een week na mijn ei 2 dagen paar druppels bruinverlies gehad..toen niks meer, tot opvandaag ook nog niet.. Dus vanmorgen alleen 15 sec.enorme steken in buik en verder niks meer.. Ik wacht het wel gewoon af.