Hoeveel dagen na eisprong 'merk/symptonen/ je wat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missguit, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    tja ik hoop het niet voor je en hoop dat het wel goed gaat we wachten ;)

2. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    wat is het rustig hier maakt niemand meer wat mee???

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik loop ongeveer een week achter de meeste meiden hier aan. Ik was 17 aug voor het laatst ongesteld en mijn ei was (denk ik) 1 september, heel misschien 2 september. Op 31 aug. 's avonds geklust, dus dat moet goed zijn.
    Enige waar ik af en toe last van heb, is een wat opgeblazen gevoel in mijn buik en pijnlijke (.) (.). Maar dat heb ik niet steeds.

De vorige keer dat ik zwanger was, merkte ik ook niet zo vroeg iets. Toen realiseerde ik het me pas achteraf. Maar ik was er toen ook minder mee bezig dan nu....
    Wat ik toen had... Ik was vrij moe steeds en ik had ook steeds honger. En 's nachts moest ik er steeds een keer uit om te plassen terwijl ik dat normaal nooit had. Ook voelde ik steeds druk van moeten plassen en dan kwam er bijna niks. Ik dacht dat ik een blaasontsteking zou krijgen ofzo, maar 't was dus een beeb! :D Verder lustte ik al heel snel geen koffie meer (paar dagen na ei) en had ik af en toe een rare bloedsmaak in mijn mond. Heb meerdere keren voor een spiegel mijn lippen staan inspecteren, maar er was niks aan de hand...

4. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ow oke ik zit steeds te twijfelen ben ik het wel ben ik het niet ene keer voel ik niets andere keer een ongie steekje en me rug doet af en toe nog zeer en borsten niet zo meer in het begin wel maar nu niet meer wel veel naar de wc om te plassen en dan komt er ook niet veel uit de grote boodschap wil haast niet heb ik nu de laaste 2 dagen last van verder wel honger en veel gerommel in me maag. maar oooow wat duren de dagen lang wanneer je kunt testen ow ja veel puistjes heb ik ook in de nek voor op de borst en in het gezicht pfff zo veel heb ik nooit haha maar ja we moeten nog even af wachten :)

5. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Hallo meiden,

Als nieuweling en leek hier op het forum en met zwanger worden heb ik een vraagje.
    Heeft iemand ook het idee dat de kringen rond de tepels donkerder worden nog voor ze oficieel weten of ze zwanger zijn?
    Even mijn tijdlijn:
    17 juli laatste pil
    24 juli ongeseld
    14 augustus ongesteld
    in theorie moet ik a.s. zondag ongesteld worden, maar ik het pijn in mijn onderbuik misselijk gevoel rugpijn en die kringen die zichtbaar worden.

6. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    van die kringen weet ik niet nooit opgelet dus sorry kan ik je niet mee helpen

7. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @ joja, van die kringen heb ik nog nooit gehoord. Je kan bijna testen.
    Deze maand is er bijna ons weinig kans, dus hoop dat de maand snel voorbij gaat. Ben wel super misselijk, maar voor de rest voel ik niets. Ik hoop voor jou snel goed nieuws

Deel Deze Pagina