Ik ben even benieuwd of iemand hier wat in herkend? Afgelopen vrijdag of zaterdag heb ik mijn ei gehad.. Vlak daarvoor kreeg ik menstruatiekrampen maar dacht dat dat met ei te maken had.. Alleen nu is het al dinsdag en NOG heb ik menstratiepijn.. Een zeurderig gevoel in m'n onderbuik alsof ik elk moment ongesteld kan gaan worden.. Maar dat lijkt me sterk aangezien ik eind volgende week ergens pas ongesteld moet worden.. Gisteren dacht ik dat ik er van af was, maar in de middag kwam het gewoon weer terug.. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? zit nu zodra Lenn slaapt (zowel overdag als 's avonds) met een kruik op de bank.. Aan het eind van de dag doet het echt pijn..
Heb je het topic van Chantal 26 al gelezen? Dat is een soortgelijk verhaal als dat van jou en van mij..... kijk er maar eens naar, het heet: wat moet ik hiervan denken? Groetjes, Tanya
heb het even gelezen (had alleen op menstruatiepijn gezocht) Alleen de krampen/steken komen overeen.. Verder eigenlijk weinig.. Ja pijn in mn onderrug.. Maar alles is al voor eisprong begonnen..
Ik zou willen dat ik het wist, maar helaas weet ik ook niet wat dat kan zijn. Heb je het al eens bij de deskundigen hier op de site geprobeerd? Er zijn een aantal profs die je kunnen helpen, ook een verloskundige, die misschien weet hoe dit komt. Anders even de huisarts bellen als je erover twijfelt.... dat kan nooit kwaad en ze zijn er om je te helpen.
zal nog even wat reacties afwachten en dan idd maar vragen hier op het forum.. word er nu wel een beetje gek van..
misschien kun je beter even je ha bellen als de krampen te erg zijn.. Die weten meer dan wij hier kunnen raden.. Enige waar ik aan kan denken is dat je ei niet wil springen. Of je nieren.. Maar dan heb je er volgens mij rugpijn bij.. Dus voor ik een hypochonder van je maak Ik zou gewoon bellen meis!
ik herken die krampen uit je verhaal ook. Afgelopen maand, na mijn eisprong, heb ik ook een week lang een raar gevoel in mijn buik gehad (alsof je ongesteld wordt) met daarbij flinke steken in mijn onderbuik. Afgelopen vrijdag leek het even weg te zijn maar 's avonds begon het erger te worden en werd ik de volgende dag ongesteld. terwijl dat eigenlijk pas morgen zou moeten zijn. Waar het vandaan komt weet ik ook niet..maar de steken waren over zodra ik ongesteld was geworden. Als de krampen steeds heftiger worden zou ik even naar de huisarts bellen. en je kunt natuurlijk altijd een test doen.
Bedankt.. Testen lijkt me iets te vroeg aangezien ik nog zo'n tien dagen voor NOD zit.. steken in mn onderbuik herken ik wel ja.. mijn LF was vorige maand 12 dagen dus weet niet precies wat het deze maand zal doen..
een ei dat niet wil springen kan het toch eigenlijk niet zijn aangezien ik de 20e een knalpositieve ovulatietest had? bovenste is van de 19e en de onderste van de 20e (vrijdag)
Hey, ik herken je klachten ook. Heb het beide keren na mijn eisprong 1.5 week lang gehad (misschien iets minder erg dan jij) maar vond het ook erg vreemd. Ongi krampen en steken in onderbuik. Zodra ik zondag ongi werk was het ook grotendeels over. Als je het niet vertrouwd gewoon even een belletje naar ha arts plegen of inderdaad aan de vk hier.