Hoi, ik heb net na het eten een test gedaan wordt er alleen niet wijzer van en durf niet blij te zijn heeel heeel licht streepje morgen maar weer testen ! wat denken jullie Groetjes kreeftje
een pennenstreep met brede uitloop.. probeer het morgen ochtend nog eens.. maar ik zie het wel zonnig in
jaa en deze blijft weer wit wel bij het eten limonade gedronken en in de avond thee maar weet niet of hij daarom wit blijft morgen ochend dan maar weer proberen pffff
hmmm, ik twijfel namelijk over dat vage streepje maar hoop dat je morgenochtend toch een duidelijke streep hebt. ik duim voor je
Ik vind het een twijfelachtig streepje sorry. Ik zou graag een streepje zien dat gelijkmatig is over de gehele breedte
Ik denk positief hoor! Zo begonnen die testen bij mij ook! Als je de mogeljkheid hebt, zou ik er vandaag een proberen van de kv, die zijn veel gevoeliger dan deze! Toen ik die van de kv deed na mn dipstick test was ie op de kv al duidelijk te zien Veel succes!
Heej meiden, vanochend weer getest en weer een lichte streep ik weet even niet wat ik nou moest denken dus had de HA maar gebeld. Ook daar mocht ik een test komen doen en die gaf ook weer negatief. Dus heb nou 2 lichte positieve en 2 negatieve. De huisarts was ook erg twijfelachtig en zij dat ik het beste tot maandag kon wachten mis is de HCG aanmaak nog te weinig. Maar dat de menstruatie tot nu toe uitblijft is natuurlijk gunstig mocht deze echt uit blijven tot maandag dan zou volgens de HA maandag echt wel een duidelijke streep te zien moeten zijn. Dus er spannend allemaal geduld wordt weer erg op de proef gesteld ik blijf dus natuurlijk hopen dat de rooieduiveltjes weg blijven. Soms voel ik wel krampen en denk dan daar komt het hoor alleen de krampen zijn voor heel even en trekken dan weer weg alsof ze er nooit zijn geweest. Groetjes kreeftje