Hoii, ik heb even wat advies nodig want ik weet het niet zo goed meer. Ik ben nu 3 weken in de weer met ovutesten en zie al 3 weken een heel licht streepje. Vooralsnog totaal geen oploop maar dus wel altijd een licht streepje. Cycluslengte van de afgelopen tijd varieert, 66, 37, 44, 42, 66 dagen. Moet ik nog even geduld hebben en doortesten? Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat m'n ei nog moet komen. Omdat ik zo'n wisselende cyclus heb vind ik t lastig wanneer te testen etc. Bedankt alvast!
Vanaf juli vorig jaar. Kan natuurlijk nog ontpillen zijn... Heb begrepen dat dit wel een tijd aan kan houden
Jeetje. Ik herken dit zo! Kreeg pas na 8 maanden een normaal cyclus en was ook weken bezig met die testen. Pfff. Maar die van vandaag lijkt iets donkerder te worden? Nog even doortasten helaas. hoop dat je snel een ei hebt.
Ja ik dacht dus ook te zien dat die van vandaag wat donkerder leek te zijn! Het is dus gelukkig niet alleen omdat ik dat graag wil zien Maar ik ga nog maar even door met testen, word er af en toe wel een beetje simpel van al dat testen maar totaaaal geen verschil zien.
Mijn gynaecoloog zei dat het 'ontpillen' niet bestond en met een paar maanden wel je lichaam uit was. Ik zou de grens van een jaar aanhouden en dan toch hiervoor contact opnemen met je huisarts voor een doorverwijzing. Lijkt mij heel vervelend zo'n wisselende cyclus. Ik zou nog even doortesten, die van gister lijkt iets donkerder, zou dan proberen 2x op een dag te gaan testen bij een donkere test zodat je de piek niet kan missen. Succes! Hopelijk snel je ei gevonden.
Ik heb hier niet zoveel verstand van maar ik hoop dat je ei snel gevonden hebt en mooie positieve test in handen krijgt
Afgelopen dagen nog hetzelfde verhaal, licht streepje met amper oploop. Vanmorgen had ik op de ovulatietest van CB eindelijk een smiley, dus wellicht toch een ei in aantocht?
Daar lijkt het eindelijk wel op! Ook deze is mooi opgelopen! Nou nog even doortesten totdat ik zeker weet dat m'n ei gesprongen is