Uitslag CB-indicator op nod definitief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poppenkop, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Vandaag is mijn nod ( banner loopt dagje achter ), ik heb vanochtend getest met zw-test van Kruidvat ( die met paarse dop, de 2 voor 5€ zijn hier telkens uitverkocht ) en deze gaf of heel licht positief of het is een pen streep oftewel indroogstreep.
    Kortom, ik twijfel enorm! Menstruatie lijkt zich in geen velden of wegen aan te bekennen. Heb vanaf m'n ei al sterk het vermoeden dat het raak is, alleen de test overtuig me dus niet.
    Nu claimt CB met indicator op de dag van nod een uitslag te geven welke 98% te vertrouw is.
    Dus als ik deze gevoelige test doe en deze geeft aan niet zwanger, is het dan helaas pindakaas en niet gelukt deze maand? Of heb ik misschien een late innesteling waardoor er nog niet voldoende hcg is opgebouwd?
    Ik heb m'n ei op 13-8 gehad.
    Bij mijn eerste testte ik ook laat positief.
    Hoop dat iemand een antwoord heeft of soortgelijks heeft meegemaakt.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hij kan later nog positief worden.. Dat kan wel..

Maar die cb indicator digitale die is heel gevoelig dus als je zwanger bent geeft hij dat wel snel aan! Zou het gewoon ff Proberen !

Succes

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ga er denk 1 halen en dan morgenochtend testen....zenuwslopend dit!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou ik hoop voor je dat hij zwanger aangeeft!! Succes m'n duimen draaien!

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    CB digitaal geeft soms aan 'niet zwanger' op NOD, maar kan dan een paar dagen later best toch positief zijn.... Heeft volgens mij toch net iets meer HCG nodig....

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mij gaf de Cb digitaal pas 1 dag NA nod aan Zwanger terwijl hij dat de dag daarvoor niet deed...( toen duurde het alleen erg lang voor er niet zwanger kwam te staan)

Succes en ik duim voor je!

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bedankt meiden, geeft me weer een beetje moed.
    Ga maandag of dinsdag nogmaals testen met de digitale test, als m'n menstruatie uitblijft *fingers crossed*

8. me83

me83 Niet meer actief

ligt er denk aan hoe snel je lichaam hcg aanmaakt.. de 1 heb snel een knaller en de anders test na een week overtijd pas een beetje positief.. even afwachten dus.. zolang er geen ongi is zicht is is er nog hoop!

ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina