hallo gisteren ben ik naar mijn nieuwe gyn geweest en wat ik tot mijn verbazing mee kreeg waren vitamintjes voor mijn man zijn zwemmers . naar het schijnt bevorderd dat de zwemmers van de man die vitamintjes heten FLIXAR . Nu mijn man mag ze nog niet beginnen nemen omdat hij morgen met zijn zwemmers moet gaan. mess kan dit wat beteren voor jullie ook liefs
Heb uit nieuwsgierigheid even gegoogled: zie link: http://www.flixar.be/flixar-voedingsupplement.php Je kunt hier ook een staaltje aanvragen (gratis).
Ha ik denk dat mijn mannetje dat allemaal onzin vind. Misschien moet ik die pilletjes stiekem vermalen en door zijn eten doen Maar als het nog een paar maanden niet lukt, zal hij er toch aan moeten vrees ik! Wel een goeie tip, ik dacht namelijk dat al die vitaminen voor mannen allemaal geldklopperij was, maar als de huisarts ermee aankomt, zal het toch wel echt werken! Maar ik heb ergens toch al zo iets in mijn hoofd dat het alleen maar aan mij zou kunnen liggen en nooit aan de man. Waarom ik dat gevoel heb weet ik niet, want het is natuurlijk helemaal niet waar.
hey miez toen ik dat vertelde aan mijn vriend dat die pilletjes voor de zwemmers is was hij wel voorstander van maar zijn zwemmers laten onderzoeken minder omdat hij dan een slecht evenbeeld van zichzelf zal krijgen als het blijkt dat het aan zijn zwemmers ligt ik heb hem gezegd zijn je zwemmerkes niet goed genoeg meer . dan zal ik nog altyd even veel van jou houden als nu. en dan gaan we ons leventje lekker voortdoen met onze 3 bengeltjes die zijn niet zijn kindjes maar van mijn ex maar hij is als een echte vader voor hen van dag 1 al liefs
@lovely30: Ik ben het helemaal met je eens! Als zou blijken dat mijn mannetje onvruchtbaar is, zou ik alsnog heel erg blij met hem zijn! Mijn relatie met hem is belangrijker dan of ik een kind kan krijgen. je hoort wel eens van die verhalen van relaties die kapot gaan door de stress omtrent het niet-zwanger worden. Echt heel erg jammer, want als je uit elkaar gaat, heb je toch nog steeds geen baby? Hoewel ik wel snap dat het heel veel stress en ruzies kan veroorzaken. Nou succes!
maar als je een goeie relatie hebt en hij is idd niet vruchtbaar , maar hij is de allerliefste jongen,man dat je ooit in je leven bent tegenkomen dan kijk je idd niet meer achter een baby want als je hem daarvoor idd zou laten vallen . heb je idd geen baby en ben je ook nog je soulmate kwijt. met mijn ex dat ging wel voor kindjes maar zie wel nu zijn we uiteen. ik zeg altijd voor alles wat er gebeurt of niet gebeurt is er altijd een goeie reden voor. wij weten niet altijd wat het is , maar toch is het zo liefs