Hoi Dames, Een vraag. Ik was 12 juli voor het laatst ongesteld. In het weekend van 23,24,25 heb ik ovulatietesten gebruikt. Hieruit kwam dat ik zaterdag het meest donkere streepje had, gelijk aan de teststreep. Zondag een iets lichter streepje dan de teststreep (andere tijd genomen) Maandag niet kunnen testen en dinsdag was het streepje bijna helemaal weg. Vandaag is mijn NOD. Gister vroege test gedaan, maar negatief. Nu hoor ik dat er 14 dagen tussen ei en menstruatie zit, klopt dit? En zo ja, hoe kan ik dan nu nog niet ongesteld zijn? Als ik niet zwanger ben?? Let me know, please?!
Thanks Beckje, Ik zit ook nu in ronde twee, voor een tweede kindje.. Ik zit nu dan blijkbaar op 16 dag na ei.. Nog langer wachten op de volgende ronde, want geloof niet dat het nu raak is helaas hahaha
Dat is een misverstand, dat je 14 dagen na je ei ongi wordt! Bij mij verschilt het enorm en was dat de reden waardoor we vaak mis schoten ! Succes!
Ik heb hetzelfde! Ik had 11 juli mijn laatste dag van mijn menstruatie, ook in het weekend dat jij noemde positieve ovu-test, nu nog steeds geen menstruatie en de tig D) testen de ik heb gedaan waren allemaal negatief. Ik snap ook niet hoe je geen menstruatie kan krijgen als je wel een eisprong hebt gehad Nou ja...ik heb wel behoorlijke steken gehad linksonder de afgelopen weken, sinds vandaag is dat ver over. ook wat andere zwangerschapsymptomen, maar ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben. We wachten maar weer af... Ik hoop dat mijn menstruatie er snel aankomt, anders wordt mijn cyclus wel heel erg lang!
Noukie: Hoe veel varieerde deze dagen dan bij jou? Gaiagaia: Ja inderdaad hetzelfde schuitje.. Heel irritant. Ik heb ook zo iets van laat nou maar komen als het niet het geval is dan heb ik tenminste weer een nieuwe kans. MAar dit blijft zo vaag.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas op dag60 een positieve test en de week ervoor nog negatief, maar was toen pril zwanger. Was laat met mijn ei, maar nu weet ik wanneer mijn ei is geweest, dus zou je het nu wel verwachten. En wat betreft het testen, ik heb ook een testziekte geloof ik haha. Maar ja ik zal toch een keer een positieve test krijgen hopelijk!!
haha die testziekte ken ik dat ik bij sommige sites al als vaste klant bekend sta volgends mij hahaha maar ik zou zeggen wacht het nog even af. misschien schept 't wat duidelijkheid. merk ook dat een lichaam echt vreselijk gek kan doen