Zijn er hier ook meiden die op zich wel zwangerschapskwaaltjes hadden, maar toch negatief testte en na een paar dagen uiteindelijk positief? Ik voel me echt anders, en ben nu 3 dagen overtijd (normaal vrij consequent qua cyclus), maar heb neg. getest. Ben in staat om naar de HA te gaan omdat ik een naar gevoel heb hierover.... Hoelang kan het duren voordat je pos. test na neg. test?
bij sommige kan het wel een week duren voordat er hcg in het bloed wordt gezien...om de drie dagen verdubbeld het weer..dus zou over drie dagen nog eens testen veel succes....
He ladyzorra, Ik ben ook 2 dagen overtijd, heb niet echt zwangerschapskwaaltjes maar heb gister ook negatief getest. Ik heb normaal ook een vrij regelmatige cyclus en ben nu een half jaar gestopt met de pil. Ik heb net gelezen op erfocentrum.nl dat vrouwen die zwanger zijn meestal na 1 week pas echt positief testen. Omdat dan de HCG-waarde hoger is dan in het begin van de zwangerschap. Dus je hebt nog kans hoor. Ik ook (hoop ik). Ik wil eigenlijk morgen weer testen en als die dan weer neg. is wil ik maandag ook even naar de ha want dan vind ik het ook niet prettig meer. Succes! Liefs Farfan
Hoi Farfan, Als ik mijn langste cyclus neem, dan ben ik nu ook 2 dagen overtijd ipv 3, dus we zitten in hetzelfde schuitje... Vandaag neg. getest dus weer even afwachten... Voor jou ook succes! ik ga duimen! Groetjes!
hoi meid bij mijn 1e zwangerschap testte ik pas bij 2 weken overtijd positief.. kan zijn dat je lichaam wat langzamer hcg aanmaakt succes, hopelijk test je snel positief
Wow Caruli: dan zou er zelfs voor mij nog hoop zijn... (maar die WIL ik gewoon niet meer hebben nu). Hoe kwam je die tijd door dan? LadyZorra: je hebt nog alle kans hoor. Een of twee dagen overtijd en nega-test zegt volgens mij nog helemaal niks. Ik duim!
De eerste 2 zwangerschappen teste ik positief op mijn nod. Deze keer pas toen ik 6 dagen overtijd was. (5 dagen overtijd een hele lichte positieve test).