Een tijdje afwezig geweest van het forum hier mijn verhaal.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladypink, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    he hallo iedereen

ik heb een tijdje getypt op het forum met verschillende mensen in het onderwerp de prikpil wat nu...
    nou je het laatste advies was ga naar de Ha nou dat heb ik inmiddels verschillende keren gedaan en tot resultaat 1 maand primolut en 2 maanden duphaston zegt iedereen misschien niks maar het heeft niks geholpen daarna heb ik met mijn vroegere huisarts gepraat want ik was even met mn moeder mee en die zei mij dat ik dat nooit had moeten hebben ik had ook nooit de prikpil moeten hebben de dokter zei dat er in mijn medisch dossier dingen stonden waar uit zei kon leiden dat ik daar helemaal niet tegen kon of geschikt voor was en nu heb ik het dus gekregen maar dat is niet alles ik heb nu ook 2 keer hormonen gehad om mn cyclus te herstellen maar die hormonen waren nu net de hormonen waar ik niet tegen kon en die dus ook in de prikpil zaten.
    toen ik de eerste keer naar de dokter ging vroeg ik kan ik niet aan de clomid ze zei dat niet geschikt voor mij was terwijl mijn oude huisarts zegt dat ik dat juist moest hebben inmiddels weer een tijd verder waarin ik me helemaal niet lekker heb gevoeld moet ik nu 4 oktober naar de Gyn om te kijken hoe het is gesteld met het slijm in mijn baarmoeder het vermoeden bestaat dat het niet goed wordt afgebroken waardoor ik misschien een curretage moet.

de reden dat ik me niet eerder heb gemeld op het forum is omdat ik tijdens dat medicijn gebruik een beetje afstand van moest doen want anders kon ook mn cyclus tegenhouden vandaar excuses voor het lange weg blijven van mn antwoord jullie advies en steun ik heb het wel opgevolgd en ben aan de ene kant wel blij dat ik gegaan ben.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    nou meid wat een verhaal
    Die HA van jou kan ik echt kwaad om worden,hoe kan hij zoiets nou laten gebeuren
    maar t positieve is nu dat er nu echt wat aan gedaan word zeg maar op een goeie manier,lijkt mij teminste
    hoop voor je dat je snel goed nieuws kan brengen hier ;) ,ik wens je veel succes,en hopelijk snel een positieve test :D
    en ik denk de meiden van hier dat ze je heus wel begrijpen dat je een tijdje niet op het forum bent geweest ;)

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo ik lees nu dat je 4 weken heb gebloed(ongestelt bent geweest),wat lang zeg,kwam dat dus door de prikpil?

groetjes

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dat klopt indd dat was ook de reden waarom ik naar de Ha ben gegaan
    en indd er wordt nu iets aan gedaan alleen ben ik een beetje bang wat als ik heel slecht nieuws krijg ik bedoel ik ben misschien nu aan het doemdenken maar de reden daarvoor is ik heb altijd wat met zulke dingen en dan denk je wel eens ik heb ook altijd wat bij mij gaat niks normaal en waarom zou dit dan wel goed gan ik weet dat het verkeerd is maar ik krijg het maar niet helemaal uit mn hoofd.

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ,het is een hele onzeker tijd,als je bij de gyn bent geweest ,weet je dan ook waneer je dan de uitslag enzo krijgt?
    hopelijk is er niks aan de hand!maar STEL er is wat ,er kan tegenwoordig zoveel!dus er zal heus een goeie oplossing bij zitten voor je
    het is nu gewoon een hele stress volle nare tijd omdat je nu in zulke onzekerheid zit,zou ik ook hebben,probeer je zelf niet gek te maken, en proberen rustig te wachten(hoe lastig dat ook kan zijn),en positief te blijven denken.
    ik kan niet zo heel goed erover mee praten,ik was aan de pil,ben dus gestopt,en zo zit ik na 11 rondes nog zonder zwangere buik,en ik ga nog niet naar HA dus ik weet daar ook niet zoveel over.

heb je trouwens je HA (die jou dus de verkeerde pille ect heeft gegeven) al geinformeerd wat er nu allemaal gaande is?en zo ja hoe reageert tie daar op?

groetjes!

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ten eerste is het een vrouw en ik denk dat ik beter weet wat mij mankeert dan zij ik roep namelijk al de hele tijd dat het niet klopt wat ze zegt maar goed ik kan net zo goed tegen een muur praten want ik word er boos van en dan wil ze helemaal niet meer met me praten maar als ik binnenkort naar dr toe moet mocht ik van mn oude huisarts gerust zeggen dat ze het helemaal verkeerd had en als ze me niet geloofde dan belde ze maar met mn oude dokter dan zou die zijn woord aan haar uitleggen.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    oke t is nog wel een vrouw.
    ja daar ben ik het helemaal mee eens,een vrouw weet dat beter,je weet dan waneer je naar je lichaam moet "luisteren".
    je voelt het zelf altijd t beste aan!echt goed van je dat je je niet heb laten afschepen

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Vreemd verhaal, en jij zit er maar mooi mee. Hopelijk kunnen ze nu iets voor je betekenen. Je zei dat je misschien een curretage moet. Misschien is dan alle troep eruit en gaat het dan langzamerhand weer beter, dat zou wel mooi zijn. Is er geen hormoon waar je we tegen kan en wat je even op weg kan helpen? Of gaat de gyn dat ook uitzoeken?

Iig neemt niemand je je tijdelijke afwezigheid kwalijk lijkt me zo. We hebben allemaal wel eens een periode dat we er beter wat meer afstand van kunnen nemen en als dat betekend dat je even niet op het forum komt, is dat alleen maar een goede beslissing van je.

Iig succes en we hopen op een wondertje voor je.

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Nou ik ga ook de gyn vragen of ik niet voor dit probleem bij haar mag blijven omdat ik het idee had en nog steeds heb dat de Ha mij van de wal in de sloot brengt en als dat niet mogelijk is ga ik misschien in een andere stad een huisarts zoeken.

Deel Deze Pagina