zou iemand me kunnen helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Steff, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff

Steff Lid

29 jul 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Steff, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
    hallo dames

dit is mijn zoveelste topic haha ik zit vol met vragen , ik heb vrijdag ochtend zitten klussen met m'n vriend en die avond tegen 20:00 heb ik een ovulatie test gedaan en deze is positief ( de andere testen waren steeds negatief ik gebruik zelf trouwens die van de kruidvat) alleen was vriendje lief er savonds niet ivb met het werk de volgende dag kreeg ik steken in me rechterzij ik kon haast niet lopen of een bultje omhoog ik neem aan dat dit mijn eitje was en die avond hebben we het weer zitten klussen de volgende dag (gisteren) hebben we het tegen 12:00 uur nog een keer geprobeerd en savonds ( had er enorm zin in en vroeg het vriend lief wel paar keer op een dag) wat ik normaal echt niet heb moet ik het vandaag nog een keer proberen of is het nu wel goed en heb ik kans op zwanger te worden? of heb ik het helemaal verkeerd aangepakt ik snap er zelf niet veel

alvast bedankt

2. Steff

Steff Lid

29 jul 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

dit was trouwens de test in het echt vindt ik het venster T veel donker lijken dan op de foto het is een donkerpaarse kleur en het rondje C is licht roze

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je hebt het helemaal goed gedaan! Klussen op de dag van je positieve ovulatie test geeft de beste kansen.
    Het kan natuurlijk geen kwaad om het de volgende dag nog eens te proberen, mar pas op dat je niet te vaak klust! Het beste is om de dag, dan krijgt je mannetje ook een beetje tijd om zn voorraad zaadjes weer aan te vullen! Niet overdrijven dus!

4. Steff

Steff Lid

29 jul 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dat geeft een beetje een opluchting hopelijk ben ik over 2 weken niet ongesteld! , denk dat ik vandaag niet meer ga klussen heeft vriend lief ook wat rust denk dat het wel goed genoeg zo is geweest

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey,

je test was iig goed positief ja. Maar heb je de dagen erna nog getest om te kijken of hij lichter wordt? dan kan je zien of het nog nodig is om te klussen. Maar ik vond het ook lastig hoor, wist ook niet of we genoeg hadden geklust. Als ik naar jou verhaal kijk denk ik dat je nu toch wel goed je best hebt gedaan ;)

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Elke dag klussen mag ook wel, als er verder geen bijzonderheden zijn. (om de dag klussen is belangrijker bij zwak zaad)..

En de timing is ook goed, rond de eisprong. Die steek in je zij is ook typisch, in combi met de test. Nu nog een kwestie van hopen!!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb de maand dat ik zwanger ben slechts 1 keer sex gehad. Dat was toen ik erg veel zin had, achteraf dus precies goed getimed! Dus bij mij is zin in sex de beste indicatie dat mijn ei op springen staat.

8. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Meid, je hebt het helemaal goed gedaan hoor. Je hebt echter niet meer kans door het 5 x op een dag te doen hoor, dit verzwakt het zaad eerder.
    1 x per dag is genoeg en bij zwak zaad is om de dag het beste. Hopelijk is het gelukt en heb je over 2 weken een positieve test in handen :)

@Collo, maar die man van jou is dan ook wel echt een scherp schutter hé ;P hihi

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hij is er ook erg trots op....;)

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025