Twijfel..toch geen 5e mk in aantocht ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilona PS, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden,

Help ! Willen jullie even met me meekijken.
    Op 18/8 testte ik 's-avonds voor de 1e x positief. CD 30, ws mijn NOD.
    Nu heb ik vanochtend 24/8 opnieuw een testje gedaan. Blij dat ie positief is, maar naar mijn gevoel niet duidelijker dan 6 dgn geleden. Dat is toch raar ?! Ik krijg hier alweer stress dat mk/ma nummer 5 in aantocht is :(.
    Wat denken jullie ?
    Ik zou nu 5 wk zwanger zijn. Nog geen bruinverlies oid en de (.)(.) voelen nog 'zwanger' aan...

2. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    En hier de foto van vanochtend met ochtendurine.
    Oh ik moet trouwens wel zeggen dat ik pas een half uur later heb getest nadat ik de urine had opgevangen omdat mijn zoontje tussendoor wakker werd ;). Maakt dat wat uit ?

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind hem wel duidelijker hoor.
    Bij mijn mk was mijn test een stuk lichter dan jou 18de test en die was na een paar dagen ineens helemaal blank toen ik nog eens teste met de mvm test.
    Ik denk zelf dat het wel goed zit maar ik snap je onzekerheid erg goed want een mk gaat je apsoluut niet in de koude kleren zitten laat staan 4x!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan me voorstellen dat je je druk maakt, maar je zal toch moeten afwachten......hoe moeilijk dan ook, ik zie niet dat ie duidelijker is geworden maar vind hem al duidelijk genoeg. Als hij maar niet lichter wordt.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en sommige testen met deze testen in de avond donkerder

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind je tweede test ook donkerder. En je hebt geen bloedverlies, buikkrampen of symptoomverlies? Dan zou ik me geen zorgen maken. Maar ja, kan het natuurlijk wel voorstellen dat je dat doet na 4 mk..
    Ik duim voor je dat deze blijft plakken. In ieder geval gefeliciteerd :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik zie niet dat hij lichter geworden is hoor, gewoon hetzelfde. Das goed toch??

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zo een test zegt nu eigenlijk niks meer, ze zijn beiden mooi positief en de een krijgt een knal test en de ander niet....

De enige zekerheid die je hebt (kunt hebben) is na mijn idee nu een bloedonderzoek....

En als ik jou was, en gezien je geschiendenis, zou ik dit zeker vragen aan de verloskundige en of arts. En een vroege echo natuurlijk alleen heb je met 5 weken nog geen zekerheid (kloppend hartje...)

Succes meid, en na mijn idee is de test gewoon goed, maar snap je onzekerheid

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Meid wat zal jij je onzeker voelen..
    Ik vind je laatste test zeker niet minder duidelijk hoor. Twee vriendinnen van mij waren tegelijk zwanger. De een testte met 4.5 weken knalpositief, de ander heeft altijd duidelijke testen maar nooit knallers gehad.
    Wanneer krijg je je echo?

10. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanx voor de reacties meiden. Onzekerheid is gewoon killing.
    Gezien mijn verleden krijg ik gelukkig ook een vroege echo. Die heb ik op 5 september, over 12 dagen. Voor die tijd heeft idd weinig zin weet ik uit ervaring.
    Pfff.... ik weet dat ik blij mag zijn met zo'n duidelijke streep. Maar het maakt me ook onzeker dat ik nu 6 dgn later met ochtendurine geen duidelijkere test heb. Ik weet gewoon niet of m'n lichaam me weer in de steek laat ;).

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het is gewoon een hele duidelijke streep toch, en wel ietsje donkerder dan de eerste.

12. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hi Ilona,

Wat een onzekerheid! Ik kan me voorstellen dat je liever een duidelijkere streep had gezien. Maar het hangt ook van je concentratie van je urine af. Misschien morgen zo min mogelijk drinken en dan overmorgen testen. Je zal zien.. dan is hij een stuk donkerder.
    En ja, als je urine laat staan moet je het altijd even roeren.

Ik had met mijn laatste miskraam nog duidelijkere testen dan met mijn dochter. Dus het zegt allemaal niets.

Volhouden meisje! Het kán goed gaan, probeer dat maar te denken.
    Ik weet dat je het liefste deze wilt. Maar je hebt nu een kans.

ohh! Ik wou dat ik wat voor je kan doen!

Zit jij trouwens ondertussen bij een miskramen poli? Ik ben ondertussen doorverwezen en slik vanwege een mini-afwijking een hoge dosering foliumzuur.

Sterkte! en verwen jezelf de komende dagen. Je moet er doorheen!

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik vind de test wel iets donkerder geworden.

Deel Deze Pagina