Ik ben erg benieuwd wie er pas na haar NOD positief teste en bij hoeveel dagen. Zelf ben ik nu 3 dagen over tijd, maar helaas negatief getest. Ga er van ook maar vanuit dat mijn cyclus deze keer langer duurt en ik niet zwanger ben.
Bij Thirza 19 dagen overtijd, en aangezien ik mijn ei getempt had, wist ik dat dat 33 dagen na ei was. Hele lichte test. Bij de vorige zwangerschap 4 dagen overtijd, 18 dagen na ei. Lichte test. En deze keer 1 dag voor NOD, 13 dagen na ei. En een knaller al, dus had ws een paar dagen eerder ook al positief kunnen testen
Bij de eerste 2 dagen na NOD, maar dacht dat ik ongesteld was geweest maar testte nog even voor de zekerheid (bleek dus innesteling te zijn geweest). Bij deze zwangerschap had ik al op 10 dpo een hele licht positieve test!
Hier 5 dagen na nod positief getest, maar had daarvoor alleen 1dag voor nod getest, dus weet niet hoe het op of vlak na nod zou zijn geweest
Eerste zwangerschap: NOD negatief, vijf dagen later positief. Tweede zwangerschap: op NOD positief Derde (huidige) zwangerschap: 4 dagen voor NOD positief