Ik ben nu ruim 25 weken zwanger en ik heb 24 uur per dag verschrikkelijke maagzuur. Heb al eerder antagel gehad maar daar moet ik alleen van spugen. Renies helpen ook niet meer. Het is zo erg dat ik hier door slecht eet en tot nu toe alleen maar afgevallen ben. Iemand nog tips?
even langs de huisarts? of overleggen met je vk. Ik denk dat zij het beste weten wat mag en wat helpt. Sterkte
Ik had zelf antagel, maar las al dat je daar van moest spugen. Idd even contact opnemen met je vk of ha.
naar de huisarts gaan en vragen om omeprazol. Dit heb ik ook gekregen met 30 weken wat een verademing je moet dan 1 capsule per dag! helpt echt!
In overleg met de gyn heb ik een andere prazol gehad. Promoprazol of zoiets. Kon 2 dagen duren voor dat het ging helpen. Kan niet wachten!
Ik heb preceis hetzelfde, ik drink minstens een liter melk per dag en eet maximaal 6 rennies. Daarnaast gebruik ik de antagel ook niet meer omdat ik ervan moet overgeven. Nu Gaviscon geprobeerd maar werkt ook niet echt. Dus ik blijf gewoon wat aanmodderen. Ik krijg geen panteprasol of omeprasol dat is alleen een maagbeschermer zeggen ze in het ziekenhuis.
Mijn gyn zei van de week dat ik Zantac ofzo mocht halen bij de apotheek als de rennie's niet meer helpen. Staat wel in de bijsluiter dat zwangeren het niet mogen, zullen ze ook zeggen bij de apotheek, maar het mag wel zei ze.