Hallo, Ik heb een vraag. Ik ben 31 december 2008 gestopt met de pil en ben 3 januari 2009 ongesteld geworden. Nu heb ik 29 januari een zwangerschapstest gedaan van clearblue digitaal en die gaf "zwanger" aan! Omdat ik geen cyclus kan berekenen vraag ik me af hoelang ik al zwanger ben. Heeft iemand een idee? Groetjes, Mojs
hoi meis, links in de kolom staat calculator! misschien kun je het daar eens uitrekenen! dikke proficiat met je zwangerschap liefs lilliby
soory ik weet dat niet miss krijg je daar antwoord op mar als je de vk belt en zegt dat je er geen idee van hebt dan kun je snel komen en maken ze een spoed echo mijn vriendin had t ook hadbloedingen gehad en teste snel daarna positief ze belde en kon meteen komen ze bleek al 8 weken zwanger
hoi, de meeste mensen rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. dat zou dus betekenen dat je v.a. 3 januari zwanger bent, dus zo'n 4 weken. dat zou ook wel kloppen want v.a. 4 weken kun je meestal een positieve test verwachten. als je het echt zeker wilt weten moet je inderdaad gewoon de verloskundige bellen en een echo laten doen, dan kunnen ze het opmeten. ik had een hele onregelmatige cyclus en wist dus ook helemaal niet wanneer ik zwanger geraakt was, als ik het op bovenstaande manier uitrekende was ik nu 10 weken, maar ben gister bij vk geweest, echo gehad.. en blijkt dus nog maar 7 weken te zijn.. en ook dat is nog niet helemaal zeker omdat het wat lastig te meten was.. over 2 weken moet ik weer voor een echo en als het goed is weet ik het dan zeker. veel plezier met je zwangerschap! liefs J.