Hoeveel dagen na NOD teste jullie positief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Gijsje, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik testte op dezelfde dag omdat ik me al een tijdje heel raar voelde.
    was gelijk een plusje

2. Lonneke34

Lonneke34 Nieuw lid

24 jan 2009
    2
    0
    0
    Friesland
    HalloHallo,

Wil hier graag even mijn ervaring met jullie delen...

Ik had op 10 januari ongesteld moeten worden...maar het bleef uit... een testje geprobeerd maar deze was negatief! (predictor) Toch voelde het niet alsof ik ongesteld moest worden maarja je voelt wel eens vaker wat en je wilt ook zo graag zwanger zijn! Maargoed ongesteldheid bleef uit! ik heb dus na 4 dagen weer gestest en weer was de test negatief (predictor). Ik had de moet opgegeven, mn lichaam zal mij wel in de maling nemen!
    maarja in totaal 10 dagen na mijn NOD nog niet ongesteld, nog een test gedaan (predictor) en er kwam wederom geen positief resultaat! Toen zou ik de test weggooien na 25 min. (dus nog binnen het half uur dat je de test mag aflezen) en zag ik een heeeeeel licht streepje, krijg je toch weer een beetje hoop! TOen heb ik heel internet afgestruind en kwam ik erachter dat de kruidvat test het gevoeligst is, dus racen naar de kruidvat en ong. twee uur na de vorige test opnieuw geprobeerd, na 3 minuten ook een heeeeel licht streepje! Joepie! zal het dan toch?
    De volgende dag een clear bleu digitaal gekocht en daar stond duidelijk zwanger op!
    Dit is ons tweede kindje en bij het eerste kindje was de test direct positief op de NOD dag, zo zie je maar weer dat het ook anders kan lopen dan men normaal beweert......

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en hoop natuurlijk dat jullie ook een positieve test zullen hebben binnekort!

3. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Gefeliciteerd Lonneke!

Klopt, je hoort zoveel verschillende verhalen. En wij proberen ze altijd maar te vatten, maar soms is er gewoon geen pijl op te trekken! Je kunt eigenlijk gewoon het besten afwachten wat je lichaam gaat doen... Maar niemand zegt dat dat makkelijk is... Zeker niet als je een paar dagen voor je nod zit...

Geniet er van!

Groetjes Fanny!

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik testte 5 dagen na NOD positief.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop hier morgen antwoord op te kunnen zeggen. Durfde nadat ik vrijdag weer nega testte niet meer te testen. Ook ivm blaasontsteking durfde ik nog niet te testen.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Spannend Zethu! Succes morgen!

7. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    En en en Zethu?

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    morgenvroeg pas. Maar ben wel benieuwd.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Helaas, weer nega. Gelukkig had ik al een afspraak gemaakt met mijn HA. Kan daar dinsdag terecht

10. happymama

happymama Niet meer actief

ik ga morgen testen wel 4 dagen voor nod hoop dat ik kan schrijven dat ik zwanger ben

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    ik teste al 4 dagen voor nod positief,eerst licht werd daarna steeds donkerder.

12. Joepiez

Joepiez Nieuw lid

30 jan 2009
    2
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik testte ook pas laat poitief. 9 dagen na NOD licht streepje (maar dan echt licht, want we wisten nu niet of we een streepje zagen of dat we het streepje graag wílden zien :))
    En een vette plus pad na 13 dagen. Kom volgens mij best vaak voor hoor.

Groetjes Joepiez

Deel Deze Pagina