Hoi Wij zijn nu bezig in de 3e ronde en heb al best regelmatige cyclus rond de 31 dagen Nu zou 23 jan de innestelingsdag zijn ook heel duidelijk deze maand mijn eisprong gevoeld En op 24 jan na het plassen een licht roze veeg en vanaf toen bruin verlies Ik heb dit nog nooit gehad voor mijn ongesteldheid ik verlies altijd gelijk rood bloed Ook heb ik lage rugpijn vooral 's morgens en 's avonds voelt het stijf aan En trekkende stekende buikpijn heel anders dan ongi buikpijn Voor de rest merk ik niks mijn borsten en ben ik ook niet misselijk Misschien wel iets emotioneler Heeft iemand deze ervaring voordat het bleek dat je zwanger was. Kan pas vanaf zondag testen dan is mijn NOD dus dat is nog een hele lange week Alvast bedankt voor jullie reactie
Hoi, Ik heb dit ook gehad, maar dit was maar zo'n dag of 2. Ik was toen inderdaad zwanger, maar dit eindigde jammer genoeg in een vmk Het kan dus wel een zwangerschap zijn, maar wij kunnen ook niets met zekerheid zeggen. Dat kan alleen een zwangerschapstest helaas.. Ik hoop voor je dat het raak is!
Hey, Ik heb hetzelfde, ik rond 3 februari ongesteld worden maar had gisteravond bij het afvegen een beetje donkerrode bloed en in me maandverband zit een beetje bruinig bloed, het loopt er niet uit ofzo, alleen als ik afveeg zit er af en toe donker en af en toe lichtrode bloed op:S ik heb verder geen kramp of buikpijn ofzo. Ik krijg heel erge last van me rug als ik lang sta of loop, verder ben ik al een week erg duizelig. bij me vorige zwangerschap heb ik tot 4 maanden nergens last van gehad, met 4 maanden werd ik alleen erg duizelig dus daar kan ik ook niet van op aan:S Heb je last van kramp of buikpijn? Je kan ook bloed verliezen in het begin van je zwangerschap dus het is moeilijk te zeggen, dat is het lastige eraan Ik zelf moet ook nog even afwachten of de bloedingen aanhouden en erger worden. Hoop het niet, het is wel tijd voor een tweede