Dag allen, ik zit een beetje te dubben. Volgens mijn man (ik heb een verschrikkelijk geheugen wat dit betreft) had ik uiterlijk afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik ben nu nog niet ongesteld, maar heb wel vage kwaaltjes. Steeds menstruatiepijn-gevoel, maar niets wat doorzet. Ik herken dit van mijn eerste (heb al twee kinderen), dus zou maar zo kunnen. Aan de andere kant: we hebben het deze maand voor het eerst 'echt' geprobeerd en maar 2x geklust. Eén keer toen ik heel veel buikpijn (eisprong) had en een keer twee dagen later ofzo. Maar bij beide kinderen werd ik wel de eerste 'officiele' maand al zwanger. Het kan dus wel kloppen. Ik zit te dubben of ik moet testen of niet. Ik ben al aan het zoeken naar online-calculators, maar kan niet echt iets vinden. Morgen wil ik evt. gaan testen, maar wil niet testen als er eigenlijk geen kans is. Eerste dag laatste menstruatie was de 5e juni. Sorry voor het rommelige bericht, maar ik hoop dat jullie wat meer uitsluitsel kunnen geven (voornamelijk of ik dan niet al te vroeg test)
In de bovenbalk zie je hier een calculator. Het ligt er maar aan hoe lang je cyclus is of je kunt testen of niet. Succes!
Hmmm, dan is dit de uitkomst. Eerste dag van je laatste menstruatie:5 juni 2009 Een beetje vruchtbaar:16 juni 2009 Vruchtbaar:17 juni 2009 Erg vruchtbaar:18 juni 2009 Eisprong:19 juni 2009 Innesteldag:24 juni 2009 Vanaf hier kun je testen:3 juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum:11 maart 2010
Vanmiddag ga ik testen! Ik ben erg benieuwd! Enne, dat komt van de calculator boven aan de bladzijde.